فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: واقعیت امر این است که وقتی همه کاندیدا‌های اصلاح‌طلب ردصلاحیت شوند اگر انتخابات تناسبی هم برگزار شود به رقابت داخلی میان خود آقایان تبدیل می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از اصرار اعضای این کمیسیون بر حذف تناسبی شدن انتخابات تهران از قانون انتخابات مجلس خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تناسبی به دلیل نهادینه نشدن احزاب در ایران قابل اجرا و پیاده‌سازی نیست.
رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها در مورد اینکه چرا علیرغم تایید شورای نگهبان، هیات نظارت این ایرادات را گرفته گفت: شورای نگهبان از نظرقانون اساسی واحکام شرع طرح را مورد بررسی قرارداده وتایید کرده، ولی مجمع با توجه به سیاست‌های کلی آن را تایید نکرده است ضمن اینکه شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص در ماهیت کلی با یکدیگر تفاوت دارند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تاکید ما آن است که طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات امسال برسد و اگر روی موضوعی تناسبی شدن اصرار کنیم، زمان‎‌بر خواهد شد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نسبت اعتبارات پژوهش و فناوری به تولید ناخالص داخلی ۰/۶۸ درصد است، تاکید کرد: باید این رقم را افزایش دهیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه مجلس درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران را مرتفع کردیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای اینکه تخلف در تبلیغات انتخاباتی اتفاق نیفتد، قرار است «هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی» تشکیل شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود، قدرت چانه زنی کشورمان در مذاکرات و عرصه جهانی افزایش می‌یابد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی ارائه داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، در انتخابات مجلس ممنوع شد.
عباس عبدی، در واکنش به بیانیه خاتمی گفت: اصلاح‌طلبی به‌معنای گذشته آن، که حضور در انتخابات و کار در داخل سیستم برای بهبود امور است، به بن‌بست رسیده است. مصداق آن انتخابات ۹۸ بود و این سیاست در انتخاب ۱۴۰۰ به‌وضوح اثبات شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که در حال بررسی در صحن مجلس است، توضیحاتی داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رهبر انقلاب در خرداد ماه نسبت به اصلاح سیاست‌های کلی انتخابات تاکید داشتند و ما باید قانون فعلی انتخابات را که نواقصی دارد، اصلاح کنیم.
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
رئیس‌جمهور گفت: افتخاراتی که امروز در حوزه سلامت وجود دارد، این است که بیش از ۹۰ درصد داروهای ما تولید داخل است و تجهیزات اتاق عمل در پارک‌های علم و فناوری تولید می‌شود.
بر اساس اعتبارات ردیف های متفرقه بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از کشت دانه های روغنی مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: در اصلاحاتی که کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها بر روی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس انجام داد، موارد اختلافی حذف شد که مهم ترین آن حذف الگوی انتخابات تناسبی و همچنین در نظر گرفتن علی البدل برای نمایندگان بود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مراحل نهایی را در کمیسیون طی می کند و به زودی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستورکار کمیسیون قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان ماه آتی به صحن مجلس برسد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه اسفند سال آینده انتخابات مجلس برگزار خواهد شد، تلاش می‌کنیم هر چه زودتر بررسی این طرح در مجلس به اتمام برسد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ