فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افتخار ارزشمند مأموریت‌های بلندمدت دریانوردی از روح ایمان و امید به توانایی‌ها و تکیه بر شعار سراسر حقیقت «ما می‌توانیم» نشأت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش فرمودند: کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود.
با شعار و معیار‌های ابتر هم نمی‌شود آدم‌ها و وضعیت‌ها را سنجید. اینکه بدون یک تیپ‌شناسی علمی گفته شود مشکل این است که نیروی جوان و انقلابی و مومن در مصدر کار‌ها نیست عواقب خوبی ندارد و بعد برای تحقق آن حقوق عامه پایمال شود و انتخابات کانالیزه شود و حق تعیین سرنوشت بازیچه شود. آن معیار، معیار جامعی نیست.
در آن زمان نیروی هوایی لبه فضا را ۵۰ مایل بالاتر از زمین در نظر می‌گرفت؛ بنابراین وایت برای پرواز فضایی رکوردشکن خود بال‌های افتخار فضانوردی را دریافت کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اقدام ارزشمند و افتخار آفرین نیروی دریایی و عملیات بی نظیر صورت گرفته از سوی آنها باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملی شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مهمترین اعزامی را به لطف خداوند و حمایت‌های مردم توانسته در صحنه بین المللی و جهانی رقم بزند.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
بر اساس داده‌ها و اطلاعات آماری اعلام شده از سوی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، در سال گذشته ۸۰ درصد از اعتبارات مصوب این وزارتخانه در بخش‌های مختلف محقق شده است.
دو نیروی مطرح یعنی جلیلی و جبلی، در عمل همه کاره سازمان بزرگ صداوسیما هستند و مدیریت آن را برعهده دارند. سیطره برخی خاندان جلیلی در صداوسیما در حالی است که با چشم‌انداز انتخابات ۱۴۰۲، جلیلی‌ها با گام‌های استوار از پارک‌وی‌ به سمت بهارستان در حرکت‌اند.
خطیبی با اشاره به اینکه صرف ۹۴ درصد از اعتبارات برای حقوق به روسای دانشگاه بازمی‌گردد، عنوان کرد: «جذب نیروی شرکتی ممنوع است. دانشگاه را که ما درست نکردیم و ۴۰ سال است که دانشگاه‌ها کار می‌کنند. چه دلیلی دارد که رئیس جدید تعدادی نیروی شرکتی اضافه کند؟ این اتفاقات باعث بلعیده شدن اعتبارات آموزش عالی می‌شود.»
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در اجلاس شورایعالی استان‌ها گفت: شوراها و شهرداری‌ها باید نسبت به جذب، نگهداری، ارتقا، پرداخت حقوق و کارآمدی سازمان گام متفاوتی از قبل بردارند.
به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، پلیس امنیت‌ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: افتخار ما خدمتگزاری به خادمین اربعین حسینی است و برای تحقق این هدف همه ظرفیت‌ها و توان نیروی هوایی ارتش در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) قرار داده شده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت پر افتخار مدافع حرم اهل بیت (ع) سردار شهید ابوالفضل علیجانی را به خانواده معظّم شهید و همرزمان ایشان و مردم شریف و قدر شناس استان اصفهان تبریک و تسلیت گفت.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
موسوی بازیکن بزرگی است، اما متاسفانه گاهی برخی افراد از موسوی انتقاد می‌کنند که هیچ سنخیتی با والیبال ندارند. افتخاراتی که موسوی فقط در لیگ ایران دارد از شجره‌نامه و کل رزومه برخی از این منتقدان بیشتر است.
فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ