دموکرات های مجلس نمایندگان ایالات متحده تصمیم گرفتند حکیم جفریس را به عنوان اولین رهبر حزب سیاه پوست انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عنبری خاطرنشان کرد: مثلاً اگر شرکتی بودجه را تا مدت زمان مشخصی ارائه ندهد، پیش بینی کرده ایم که اعطای پاداش به اعضای هیئت مدیره‌ی آن شرکت برای آن سال ممنوع است، مجمع می‌تواند رئیس و مدیرعامل را عزل کند، انتصاب و به کارگیری مدیران عزل شده نیز تا یک سال ممنوع است. از این جنس احکام تا کنون در شرکت‌های دولتی وجود نداشته است.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
دانشمندان معتقدند سیاه‌چاله‌های عظیم در مراکز کهکشان‌ها وقتی به هم می‌رسند، در یک حرکت رقص‌وار با یکدیگر جفت می‌شوند. در حین چرخش این جفت‌های دوتایی، قبل از اینکه این سیاهچاله‌ها درنهایت در یکدیگر سقوط کرده و ادغام شوند، امواج گرانشی به فضا ساطع می‌شود.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
تلاش‌های مشابه دیگری برای ایجاد جنین‌های مصنوعی با استفاده از سلول‌های بنیادی موش و میمون دنبال می‌شود، اما این اولین بار است که یک جنین مصنوعی از سلول‌های بنیادی انسان ساخته می‌شود.
سازمان الحشدالشعبی عراق در نهمین سالگرد تأسیس خود از یک پهپاد تهاجمی به‌نام «M-۶» رونمایی کرد. این پهپاد برای اولین بار در زمره تجهیزات نظامی الحشدالشعبی در راستای حفظ و تأمین امنیت عراق در آمده است.
کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف برای اولین بار در یک واحد فناور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تولید شد.
راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
پنج مرد و یک زن ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی والیبال در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف در لیگ‌ ملت‌ها 2023 نقش‌آفرینی‌ خواهند کرد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام پژوهشی موفق برای معدنی سازی بیس فنل A به عنوان آلاینده ای نوظهور با استفاده از یک کاتالیزور و رادیکال جدید برای اولین در دنیا خبر داد.
شماری از مقامات چین برای حضور در یک رویداد فرهنگی وارد جزیره تایوان شدند.
هوش مصنوعی می‌تواند به روزنامه‌نگاران در حفظ جریان حرفه‌ای و در عین حال دستیابی به بهره‌وری و موفقیت بیشتر برای روزنامه‌نگاری محلی (خبر‌های مخصوص یک منطقه جغرافیایی) کمک کند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، مدعی شده که پیش از این هرگز تیمش در یک نیمه چهار گل دریافت نکرده بود اما این ادعا حقیقت ندارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی 4 گل به ثمر رسانده؛ آنهم در شرایطی که هنوز یک بازی باقی مانده است.
شیخ دیاباته برای نخستین بار با لباس سرخ رنگ پرسپولیس به میدان رفت.
تراکتور بعد از کسب اولین برد فصل، امروز می خواهد برای اولین بار در لیگ بیست و دوم، طعم برد خانگی را بچشد.
رئال مادرید پس از یک هفته استراحت، بازی با رئال بتیس را پیش رو دارد و سپس در 16 روز باید پنج بار به میدان برود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاهی شدند که می تواند تخم ماهی های چشم زده را از تخم های ناسالم تشخیص دهد و تعداد آنها را شمارش کند.
توانایی روبات‌ها برای مدل‌سازی خود بدون کمک مهندسان به دلایل زیادی مهم است، زیرا نه تنها باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود، بلکه به ربات اجازه می‌دهد تا با فرسودگی خود هماهنگی داشته باشد و حتی آسیب را شناسایی و جبران کند.
با قرار گرفتن دو بازیکن باتجربه استقلال در ترکیب اصلی این تیم، امروز برای اولین بار یک ترکیب جدید را در ساختار دفاعی این تیم شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ