مکالمه انگلیسی فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم فاینورد در لیگ هلند بازی میکند در حال ترجمه انگلیسی آهنگ ابی خواننده معروف است.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
مهدی طارمی موفق شد در دیداری دوستانه برای پورتو گلزنی کند.
در این ویدئو مشاهده می‌کنید که سفیر انگلیس و همراهانش در حال درست کردن جوجه کباب و کوبیده در باغ سفارت تهران به مناسبت روز جهانی کباب می‌باشند.
مرتضی پورعلی‌گنجی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور لحظه جالبی را رقم زد.
بیرانوند در برنامه 360 درباره گفتگو با مربی آنتورپ که چگونه انگلسی را با فارسی نیز قاطی صحبت‌هایش کرده است گفت.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض رسما بازگشایی شد. مراسم افتتاح این سفارت با حضور سفیر تهران و مسئولان وزارت‌های امور خارجه ایران و عربستان سعودی، برگزار شد.
چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر پارسال، جانشین وی شد. او مسن‌ترین پادشاه انگلیس است که تاج پادشاهی ۳۶۰ ساله سن‌ادوارد را روی سر نهاده و بر تخت پادشاهی ساخته‌شده در قرن چهاردهم، جلوس می‌کند.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس به مناسبت به ثمر رساندن پنجاه و چهارمین گل خود و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور، همبرگر پخت و نام آن را «رکوردشکن» گذاشت.
دومین باشگاه لیگ برتر انگلیس هم میزبان افطار مسلمانان بود.
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برتری مقابل سنگال و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به جشن و شادمانی پرداختند.
تیم ملی انگلیس با بردی راحت مقابل سنگال موفق شد خودش را به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند.
شب گذشته درگیری خونینی میان تنی چند از هواداران انگلیس و ایالات متحده آمریکا رخ داد.
با تساوی تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا، سرنوشت صعود دو تیم از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ به روز آخر کشیده شد.
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل انگلیس تن به شکست داد.
مارتین تایلر، گزارشگر معروف انگلیسی بر سر این گل گفت: این را چه می‌گویی؟ جهانبخش، یک بار دیگر توانایی‌هایش را نشان داد.
تیم ملی انگلیس در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل آلمان متوقف شد.
ویدئویی از انگلیسی صحبت کردن مردی که در مسیر قله دماوند قاطر اجاره می دهد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ