رفیعی درحالیکه با مویابل خود مشغول ضبط یک ویدیو است ناگهان مهدی ترابی را سوژه می‌کند که این ویدیو در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ضبط شده است، نحوه سرو گوشت، مرغ و جگر گوسفند به قیمت یک دلار معادل 49 هزار تومان را نشان می دهد.
این ویدئو که در خیابان های گوانگژو چین ضبط شده است، نحوه سرو جالب و دیدنی سوپ کله پاچه و سیرابی را نشان می دهد.
این ویدئو که در یک مراسم عروسی عربی در کشورهای حوزه خلیج فارس ضبط شده است، لحظه سرو و برش زدن شترهای بریانی را به تصویر می کشد.
یکی از راحت‌ترین روش‌های برش هندوانه یا میوه‌هایی از این دست، این است که آن را به چهار قسمت تقسیم کرده و به فاصله‌ی یک سانتی‌متر برش بزنید. سپس بسته به سلیقه‌ی خود روی تخته یا ظرف مناسب بچینید.
یکی از کافه‌رستوران‌های لوکس تهران، یک نوشیدنی گران‌قیمت با روکش طلا مخصوص آقایان را به مشتریان خود سرو می‌کند.
دختران زیمباوه‌ای در استقبال از سید ابراهیم رئیسی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در گفتگو با برنامه عادل فردوسی پور از تیک مهدی عبدی که دچار اشتباه کارشناس فوتبال شد گفتند.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
تصاویری از همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط تشریفات ونزوئلا در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این همخوانی همزمان با استقبال نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند. به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.
AFC یادآوری جذابی را برای سروش رفیعی داشت.
مدتی است دربرخی رستوران‌های چینی نوزاد تازه متولد شده موش را در ظرفی قرا داده و بصورت زنده سرو می‌کنند و ظاهرا علاقه مردم هم به آنها کم نبوده است.
نخست‌وزیر سابق پاکستان برای حضور در دادگاه ضدتروریسم، تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه شد.
قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
ابتدا برای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند. اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد.
سروش رفیعی درخصوص توهین به علی دایی در صداوسیما واکنش داد و گفت: صحبت های هر آدمی ارزش واکنش نشان دادن را ندارد.
بازیکنان تیم ملی در آغاز دیدار با ولز سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
گل زیبای سروش رفیعی بازیکن کنونی پرسپولیس و سابق سپاهان مقابل الدحیل قطر از روی ضربه ایستگاهی زیباترین گل لیگ قهرمانان شد.
مدیرعامل پرسپولیس از عدم دعوت دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به تیم ملی گلایه کرد.
ولادیمیر پوتین در جریان بازدید از یک مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با دانش آموزان سرود ملی کشورش را همخوانی می کند.
باشگاه پرسپولیس در کلیپی از هافبک هجومی خود رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ