نگاه‌های یک خبرنگار زن به میچی باتشوایی ستاره تیم فوتبال فنرباغچه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مورد هواپیمای A380، شرکت ایرباس از طراحی‌های متنوعی برای تزئین هواپیما استفاده می‌کند که برخی از آن‌ها شامل طرح‌های هنری، نقوش بومی و نشان‌های هواپیمایی کشورهای خریدار است.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
گل یا ماری‌جوآنا با زندگی نوجوانان چه می‌کند؟ از آسیب‌ها تا نشانه‌های مصرف را در این ویدیو ببینید.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.
بعد از حوادث شهریور امسال فضای دانشگاه‌ها ملتهب شد، دانشجو‌ها به اتفاقات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی اعتراض کردند، اعتراضی که سبب شد با برخورد‌هایی از طرف نهاد‌های انضباطی و امنیتی مواجه شوند؛ معصومه ابتکار، استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرآنلاین درباره واکنش خودش به اعتراضات دانشجویان گفت.
ربات‌های هوش مصنوعی «دیپ مایند» DeepMind زیر نظر شرکت گوگل در بازی فوتبال در مقابل حریف تکل می‌زنند، گل به ثمر می‌رسانند و پس از زمین خوردن برمی‌خیزند. محققان هوش مصنوعی ابتدا از موتور فیزیکی پیشرفته Mujoco DeepMind برای آموزش نسخه‌های مجازی ربات‌ها استفاده کردند. ربات‌های شبیه‌سازی شده در صورت گل زدن پاداش می‌گرفتند پس از توانمند شدن آن‌ها مهارت‌ها به ربات‌های اصلی منتقل شد و آن‌ها در زمین فوتبال مقابل هم قرار گرفتند.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
قدمت فیبر کربن به سال ۱۸۷۹ بر می‌گردد، زمانی که توماس ادیسون نخ‌های پنبه‌ای یا نقره‌های بامبو را در دمای بالا می‌پخت. در حقیقت ادیسون بود که اولین بار این الیاف را اختراع کرد. الیاف کربن با کارایی بالاتر از اواسط دهه ۵۰ میلادی در آمریکا ساخته شد. رشته‌هایی با ۲۰ درصد کربن که استحکامی بالا داشتند. این محصول یک دهه بعد در یک مرکز تحقیقاتی بریتانیایی توسعه یافت، جایی که پتانسیل استحکام فیبر کربن در آن محقق شد.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قدرت موشکی این نیرو تصریح کرد: ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند.
عکس برافراشتن پرچم برفراز «رایشس‌تاگ» ساختمان پارلمان آلمان، پس از فتح برلین یکی از نماد‌های پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است. این عکس در واکنش به عکس برافراشتن پرچم در ایوو جیما که خود نماد پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم است، گرفته شد.
مدیر مک‌دونالد، می‌گوید: از آنجایی که نیاز‌های مشتریان ما همچنان در حال تغییر است، ما متعهد به یافتن راه‌های جدید برای خدمت رسانی سریع‌تر و زودتر از همیشه به آن‌ها هستیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضعمان امروز بهتر بود./ در همه نامه‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟/ در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند.
نام این درخت لیلکی است که با نام‌های لالکی، للکی و لالیک هم شناخته می‌شود. این گیاه در نقاط پست و مرطوب جنگل‌های شمال ایران می‌روید و چوب محکمی دارد. وجود این درخت یا گیاه در مناطق هیرکانی نشان دهنده آن است که در گذشته آن مکان محل سکونت یا اسکان دامداران بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.
سینوزیت حاد و مزمن علائمی شبیه به هم دارند با این تفاوت که شدت علائم در سینوزیت مزمن کمتر است. در افراد بالغ نشانه‌های سینوزیت بعد از سرماخوردگی بروز می‌کنند. بعد از گذشت ۵ تا ۷ روز ممکن است این نشانه‌ها وخیم‌تر شوند.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ