حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: شاخص‌های بنیادی بازار و چشم‌انداز سودآوری شرکت‌ها و صنایع بورسی چشم انداز مناسبی است. برای رفع نااطمینانی‌ها و پیش‌بینی پذیر کردن و همچنین افزایش امید و اعتماد بین فعالان بازار، رئیس جمهور دستوراتی را صادر کرده‌اند و رسما اعلام شده که فضای باثبات و پیش‌بینی پذیری بین فعالان بازار ایجاد شود.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
با اعلام رسمی فیفا، باشگاه‌های ایرانی بیش از 72 میلیارد تومان از رقابت‌های جام جهانی، آورده مالی داشته‌اند.
اسموتریچ روز جمعه از ارتش این رژیم خواسته برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر تلاش بیشتری انجام دهد.
آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
روابط عربستان و پاکستان اغلب با عبارات «عموی ثروتمند، برادرزاده فقیر» توصیف می‌شود و به نظر می‌رسد اسلام آباد همواره به دنبال حمایت مالی ریاض است. اصلی‌ترین ابزار چانه زنی اسلام آباد با سعودی‌ها همکاری نظامی است. اشاره‌های رسمی به همکاری نظامی و دفاعی می‌تواند شامل اشتراک فناوری هسته‌ای و موشکی باشد.
اطلاعات رسیده از سوی مسوولان و کارشناسان درگیر پروژه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، از اعلام رسمی و هشدار برای آب‌گیری سد چم‌شیر حکایت دارد؛ به نظر می‌آید قرار است در هفته‌های آتی «ابراهیم رییسی» به این استان سفر کند و آب‌گیری سد را هم کلید بزند.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
از چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که خودروهای مونتاژی ایران گرانتر از قیمت جهانی فروخته میشوند که پی گیری ها حکایت از آن دارد که سازمان حمایت در صورت دریافت شکایت، با تخلفات برخورد می کند.
اتحادیه عرب در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، حمایت خود را از همه اقدامات انجام شده قطر برای آماده‌سازی میزبانی این رویداد جهانی اعلام و بر اعتماد خود به تعالی این کشور در ورزش و برگزاری جام جهانی اعلام کرد.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
وزارت خارج سوریه اعلام کرد که به طور کامل از مواضع چین در قبال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان حمایت می کند و این سفر را اقدامی خصمانه و نقض قوانین بین المللی می داند.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ