ورود سازمان بازرسی به همه قراردادهای تیم‌های دولتی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سازمان بازرسی مثل سالهای گذشته و با پایان فصل نقل و انتقالات به دلالی و مبارزه با فساد در فوتبال ورود کرده است. این در حالی است که نتیجه ای از ورود سالهای گذشته اعلام نشده است!
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید عدم شفافیت باشگاه‌ها دلیل ورود این سازمان به حوزه فوتبال بوده است.
سازمان بازرسی با ورود به موضوع واگذاری اعتبارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک، نسبت به دعوت از مسئولان مرتبط شهری به‌منظور اخذ توضیحات اقدام کرد.
سخنگوی قوه قضاییه از استقرار نماینده سازمان بازرسی در باشگاه پرسپولیس خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار گرفته است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، دلیل ورود سازمان بازرسی به عرضه خودرو در بورس را اجرای صحیح قانون و پیشگیری از نقض آن و حمایت از مصرف کننده عنوان کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار راه اندازی سریع سامانه جامع انبارها به منظور انضباط بخشی و نظارت بر حوزه ورود و خروح کالاها شد.
سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خواستار تجدید نظر در واگذاری بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار بورس شد.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور، از ورود این سازمان به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی خبر داد.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی خبرداد.
در جریان حضور در دانشگاه بیرجند، چند تن از دانشجویان از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، در نهایت ادب و نزاکت و بدون لکنت زبان، مسائل، خواسته‌ها، نقدها و پیشنهادات و اعتراض خود را مطرح کردند و از جمله از مبارزه مجدانه با مفاسد در ساحت‌های گوناگون، مرزبندی با اغتشاشاگران، ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی و رفع مشکلات معیشتی مردم سخن گفتند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت:سازمان بازرسی کل کشور با ورود به موضوعات کلان محور به دنبال آن است که بازرسی های کارآمد، موثر، اثربخش و فراگیری را در دستور کار قرار دهد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
رئیس فدراسیون شطرنج ضمن تشریح اقداماتی که در رابطه با پرونده سنگین مالیاتی این فدراسیون انجام شده، گفت سازمان بازرسی کل کشور هم نسبت به این پرونده ورود کرده است.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان به موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی ورود کرده است.
در راستای انجام وظیفه نظارتی؛ سازمان بازرسی کل کشور پیرامون چالش ها و ابهامات نحوه تخصیص یارانه‌ها از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توضیح خواست.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای منعقده در دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی از بخش‌های مختلف استادیوم یک صد هزار نفری آزادی بازدید و وضعیت ایمنی این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.
‏‎در پی انتشار عکس‌هایی از تابلو به فروش‌رفته پرتره مظفرالدین شاه در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی آن روی دیوارهای کاخ گلستان در تهران، سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ