بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای منعقده در دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
بازرس کل سازمان بازرسی کشور امروز در سازمان لیگ حاضر شد تا روند ثبت قراردادها را بررسی کند.
سازمان بازرسی مثل سالهای گذشته و با پایان فصل نقل و انتقالات به دلالی و مبارزه با فساد در فوتبال ورود کرده است. این در حالی است که نتیجه ای از ورود سالهای گذشته اعلام نشده است!
سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قرارداد‌های باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.
پس از باشگاه سپاهان، حالا سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادها، در ساختمان باشگاه های لیگ برتری مستقر می کند.
کمیته ویژه جهت راستی آزمایی و بررسی سقف بودجه ابلاغی در باشگاه‌های لیگ برتر به درخواست سازمان بازرسی کل کشور مستقر می‌شود.
سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادهای باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید عدم شفافیت باشگاه‌ها دلیل ورود این سازمان به حوزه فوتبال بوده است.
بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: عدم شفافیت و بی‌انضباطی مالی در قراردادهای ورزشی وجود دارد.
کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: تقریبا در همه رشته‌ها ورزشکاری داشتیم که مهاجرت کرده باشد ولی در فوتبال ندیدیم بازیکنی مهاجرت کند چون در این رشته پرداخت‌ها بد نیست.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: انتظار مردم از سازمان بازرسی، برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است.
بازرس‌کل امور ورزش سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در برخی باشگاه‌ها قراردادهای نامتعارف بسته می‌شود، گفت: تمام قراردادهای بسته شده در فوتبال مورد رصد قرار می‌گیرد.
ورود سازمان بازرسی به همه قراردادهای تیم‌های دولتی
به منظور بررسی «نحوه انعقاد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در فوتبال کشور» هیأت بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شد.
ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم یکی از دستگاه هایی است که در موضوع تغییر حال دانش آموزان که به مسمومیت سریالی مشهور شده بررسی هایی انجام خواهد داد.
سازمان بازرسی: دبیرکل فدراسیون فوتبال دوشغله است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان به موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی ورود کرده است.
در راستای انجام وظیفه نظارتی؛ سازمان بازرسی کل کشور پیرامون چالش ها و ابهامات نحوه تخصیص یارانه‌ها از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توضیح خواست.
یورش سازمان بازرسی به قراردادهای استقلال و پرسپولیس
قائم مقام سازمان بازرسی گفت:ضرورت دارد این سازمان بستراعتماد لازم به‌ خصوص برای گزارشگران فساد را فراهم کند تا حداکثر بهره را از مشارکت مردمی در زمینه پیشگیری و کشف فساد اداری داشته باشد.
تیم هندبال مس کرمان که به‌‌ عنوان نماینده شرکت مس و کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در کشور هندوستان شرکت خواهد کرد با بدرقه دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس راهی این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ