حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
سردار نصراله فتحیان، مسئول بهداری رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس، ماجرای قرض یک میلیون تومانی رهبر انقلاب از یک استاندار در زمان ریاست جمهوری ایشان برای کادو دادن به مجروحین شیمیایی را نقل کرد.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
رهبر معظم انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.
حسین دهقان راهکار برپایی انتخابات پرشور را که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بوده است، باز گذاشتن دست مردم برای انتخاب نماینده مورد نظرشان دانست و گفت: من یک خواهش دارم. شورای نگهبان اینقدر اذیت نکند. صدا و سیما اینطوری رفتار نکند و اجازه بدهند مردم به صحنه بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس فرمودند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسم امضای توافق نامه احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا گفت: از رهبر معظم و رئیس جمهور ایران بخاطر توجه دائمی به همکاری‌های بین دو کشور تشکر می‌کنم. کریدور ترانزیتی شمال-جنوب به ما امتیازات رقابتی در ترانزیت کالا را می‌دهد.
رهبر انقلاب در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما، در پایان بازدید از نمایشگاه کتاب خاطرنشان کردند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
رهبرانقلاب در واکنش به دانشجویانی که روز گذشته تولدشان را تبریک گفتند، فرمودند: تولد این حقیر اصلا قابل اعتنا نیست، حادثه بسیار کم اهمیت و کوچکی است.
رهبر انقلاب سال‌ها پیش در سخنرانی‌ای، خاطره‌ای درباره حمله به بدحجاب‌ها ایراد کردند: عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید. بنده هم موافق این کار‌ها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و جنجال‌اند.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان فرمودند: چه نیکوست که ما ملت‌های عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره فروپاشی شوروی پیشنهادات خوبی برای خرید موشک از کشور‌های جداشده از شوروی داشتیم. موشک اسکاد دو و نیم میلیون دلاری را می‌خواستند به ما صدهزار دلار بدهند یا سکوی پرتاب سه‌میلیون‌دلاری را با قیمت بسیار ناچیزی حاضر بودند به ما بفروشند.
رهبر انقلاب: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسف هستیم. /از خدای متعال برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنیم، برای صاحب‌عزاهایشان طلب صبر میکنیم. /ما خودمان هم مبتلا شده‌ایم، میدانیم، وقتی زلزله می‌آید، وقتی عزیزان خانواده‌هایی از بین میروند، چه قدر سنگین است، چه قدر تلخ است، درد آن‌ها را احساس می‌کنیم و برایشان از خدای متعال صبر و آرامش روحی طلب می‌کنیم.
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب در دیدار با کارآفرینان: یک دهه عقب ماندگی داریم. حل مشکلات اقتصادی نیازمند رشد بالا و مستمر است.
گفتگوی رهبر انقلاب با وزیر کشاورزی در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل را ببینید.
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با برخی از بانوان منتخب کشور تاکید کردند: در قضایای اخیر چه کسانی در مقابل فراخوان‌ها ایستادگی کردند؟ همین‌ها که حجاب نیمه کاره دارند زدند توی دهن تبلیغ کننده و فراخوان فرستنده.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان گفتند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان گفتند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند. علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانش آموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ