رهبر انقلاب در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما، در پایان بازدید از نمایشگاه کتاب خاطرنشان کردند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر، مصاحبه با زخمی‌های حادثه شاهچراغ را مشاهده می‌نمایید.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
‏حاجی ایرانی که ۴۰ بار حج گزارده در مصاحبه با تلویزیون عربستان از سلاطین درگذشته سعودی با عنوان رَحِمَهُ الله یاد کرد و گفت: خدا به من ۴۰ حج از زمان ملک خالد، ملک فهد، ملک عبدالله رَحِمَه الله و ملک سلمان نصیب کرده است! من شاهد دستاورد‌های زیاد و بزرگ توسط دولت و ملت سعودی بوده‌ام.
ویدئویی از مصاحبه عادل فردوسی‌پور و گزارشگر یزدی که پاسخ جالب عادل به سوال گزارشگر یزدی باعث خنده هر دو نفر شد در فضای مجازی وایرال شده است.
‏جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در مصاحبه با یک رسانه ونزوئلایی گفت: سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم (دانشگاه شهید بهشتی) بیشتر از سن آمریکاست. برای همین ایرانیان از تلاش‌های آمریکا خنده‌شون میگیره»
جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در بخشی از مصاحبه با رسانه ونزوئلایی گفت: ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها داشته، ولی آن‌ها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز منقلب شد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
سارق خودرو‌ها در شهرری به دام ماموران پلیس افتاد. او در مصاحبه خود گفت: چون کار نیست: آزاد شوم باز هم دزدی می‌کنم!
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
مصاحبه قدیمی آذری جهرمی (وزیر وقت ارتباطات) گفت: برخی دانسته و ندانسته برای اینترنت استارلینک آقای ایلان ماسک بازاریابی می‌کنند!
فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کمال کریمی یک عضو ارشد گروهگ تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران در حال مصاحبه است که چند انفجار پی در پی رخ می‌دهد. این فعالان شبکه‌های اجتماعی مدعی شده اند این انفجار‌ها مربوط به اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران به مقر گروهک تروریستی است.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ