اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غیر معمول‌ترین ویژگی گرگ یال‌دار بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می‌دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ‌های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
عنکبوت های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می گذراند. رنگ های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند.
گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد عملکرد خانواده گلیزر، مالک این باشگاه را "شرم‌آور" خواند و گفت کش دادن فروش باشگاه نشان می‌دهد که در 20 سال گذشته چگونه یونایتد را اداره کرده‌اند.
گری نویل معتقد است کاسمیرو بهترین خرید این فصل انگلیس بوده است و ادعا کرد، هافبک برزیلی به تنهایی باعث شده منچستریونایتد 30 درصد بهتر شود.
گرگ‌های هندی، شباهت زیادی به گونه‌های گرگ اوراسیا دارند ولی به اندازه آنها بزرگ نیستند. در عین حال این گرگ‌ها در آب و هوایی گرم‌تر از همتایان اروپایی‌شان زندگی می‌کنند؛ موهای کوتاهتری دارند و به ندرت پوشش زیرین دیگری دارند.
گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و مفسر کنونی شبکه اسکای اسپورتس گفت، تصمیمات مالکان باشگاه‌ها در لیگ برتر، دیوانه‌وار شده است.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان و هواداران این تیم از رفتارها و اعتراضات مداوم برونو فرناندز در زمین راضی نیستند.
دارایی خالص این غول بزرگ کالا‌های لاکچری بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار است. حال باید پرسید چگونه آرنو که در خارج از محافل تجملی قابل تشخیص نیست به چنین ثروتی دست یافت؟
گری نویل می‌گوید مائوریسیو پوچتینو در صورت انتخاب شدن به عنوان سرمربی چلسی با توجه به بازیکنانی که در اختیار می‌گیرد فصل بعد نتایج درخشانی به دست خواهد آورد.
گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که منچسترسیتی عزمش را برای گرفتن صدر جدول لیگ برتر انگلیس جزم کرده است.
گری نویل در واکنش به اظهارات برونو فرناندز، انتقادات بیشتری را نسبت به این بازیکن پرتغالی منچستریونایتد مطرح کرد.
عبدالله دوکوره، هافبک اورتون، بعد از ضربه ای که به صورت هری کین وارد کرد از زمین مسابقه اخراج شد.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، شب گذشته بار دیگر ستاره تیمش لقب گرفت و موفق به گلزنی برای این تیم شد.
طی خبری تعجب برانگیز، گری لینه‌کر از اجرای برنامه Match of the day کناره گیری کرد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از عملکرد این تیم برابر لیورپول که با شکست سنگین شیاطین سرخ همراه بود بسیار ناراحت است.
ویدویی از لحظه‌ای که یک خانم پاهای گرگی را که گیر کرده است را آزاد می‌کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است طرح جدید سوپرلیگ اروپا تفاوتی با طرح شکست خورده قبلی ندارد و قرار است همه را فریب دهد.
ستاره‌های کوتوله قرمز احتمالا سیاره‌هایی در اطراف‌شان می‌چرخند که سرشار از آب هستند، بنابراین جستجوی جهان‌هایی به اندازه زمین در اطراف این ستاره‌ها مکانی منطقی برای شروع جستجوی حیات در جای دیگری در کهکشان است.
سال ۲۰۲۳ با شکل گیری کابینه جدید راست گرای نتانیاهو با واگذاری برخی سمت های ویژه مثل وزارت امنیت به احزاب تندروی حریدی و مذهبی آغاز خواهد شد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری باند زورگیری « علی گرگی و دوستانش» در یکی از شهرستان های همجوار خبر داد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری باند زورگیری « علی گرگی و دوستانش» در یکی از شهرستان های همجوار خبر داد.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ