لوکاس واسکز با مصدومیت از ناحیه مچ پا و میلیتائو به خاطر برخورد توپ با صورت در دیدار مقابل والنسیا مجبور به ترک زمین بازی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو با اعلام باشگاه بارسلونا مصدوم شده و قطعا بازی یکشنبه برابر کادیز را از دست خواهد داد.
محمد اقاجانپور به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست داد.
تایرون مینگز، مدافع انگلیسی استون‌ویلا، در دیدار امشب این تیم مقابل نیوکسل با مصدومیتی دلخراش مواجه شد. رسانه‌ها اعلام کردند او با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.
جولیانو سیمئونه، فرزند دیگو سیمئونه، که قرضی برای آلاوس بازی می کند، دیروز در جریان یک بازی دوستانه شدیدا مصدوم شد.
خویچا کواراتسخلیا در بازی دوستانه برابر خیرونا مصدوم شده و شاید چند هفته ابتدایی سری آ را از دست بدهد.
مهاجم جوان پرسپولیس دچار مصدومیت جدی شد تا حضورش در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.
علیرضا خدادادی در مسابقه دوستانه دیروز پرسپولیس مقابل فجرسپاسی مصدوم شد.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره خبر می رسد که سپاهان ستاره اش را دستکم برای چهار هفته از دست داده است.
مصدومیت ثنا صادقی در دیدار نخست تیم ملی زنان برابر میانمار، برای او دردسرساز شده است.
مهدی بالی در فینال وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به سختی و با مصدومیت های فراوان مقابل حریف قرقیزستانی به برتری دست یافت.
تیم فولاد خوزستان برای اولین دیدار در سال جدید در کرج به مصاف پیکان خواهد رفت.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه رخداد زلزله در منطقه کم تراکم جمعیتی بین دو شهر سلماس و خوی واقع است، توضیح داد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تخریب‌ها مختصر و مصدومیت چند نفر اعلام شده است. تخریب‌ها در حد ترک خوردگی ساختمان‌هاست که نیازمند بررسی‌های بیشتر است.
هافبک جنگنده گل‌گهر یکبار دیگر با مصدومیتی مواجه شد که خوش شانس است که بیش از چند هفته او را از فوتبال دور نمی‌کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مصدومیت ها در نیم فصل بلای جان استقلال شده گفت: ساپینتو به دلیل همین مصدومیت‌ها، ابزار لازم را در اختیار نداشته است.
مصدومیت مجدد صیادمنش؛ همسترینگ بلای جان هال سیتی
اسماعیلی‌فر می‌گوید قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد و باید تا پایان فصل در بالای جدول بمانند.
رومن سایس، کاپیتان تیم ملی مراکش به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین بازی را ترک کرد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر، گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند کادر فنی تیم ملی بالای سر وزنه‌برداران باشند.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
با توجه به حساسیت بالای دربی تهران و احتمال مصدومیت ملی پوشان به احتمال فراوان این بازی جذاب بعد از رقاتبت‌های جام جهانی و اواخر آذرماه برگزار خواهد شد.
با تایید مصدومیت اللهیار صیادمنش از ناحیه همسترینگ، سرمربی هال‌سیتی می‌گوید تعداد بالای مصدومیت‌های تیمش علتی جز بدشانسی ندارد.
با تایید مصدومیت الهیار صیادمنش از ناحیه همسترینگ، سرمربی هال‌سیتی می‌گوید تعداد بالای مصدومیت‌های تیمش علتی جز بدشانسی ندارد.
از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ