لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او بسیار عصبانی شد و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج نظرسنجی جدید از نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد.
دنیل لوی، مدیر تاتنهام، با انتشار بیانیه‌ای به جدایی هری کین از این باشگاه واکنش نشان داد.
پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا برای معاوضه گاوی با امباپه، ستاره جوان بارسا شدیدا دلخور شده و دیروز در همین مورد با ژاوی حرف زده است.
دوشان تادیچ که از سال 2018 در آژاکس حضور داشت، قراردادش با این باشگاه هلندی را فسخ کرد.
گویا پیر امریک اوبامیانگ بی‌تاب بازگشت به بارسلوناست و این را با استوری جدیدش در اینستاگرام نشان داد.
میسون مونت، ستاره انگلیسی، از رد متوالی پیشنهادات منچستریونایتد از سوی مدیران چلسی بسیار عصبانی است.
آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا، پس از قهرمانی با تیم ملی کشورش بار دیگر تاکید کرد که تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.
میسون مونت، هافبک چلسی، هیچ تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و با مدیران منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
اهواز - بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران فولاد حق دارند ناراضی باشند چون فولاد نسبت به هزینه‌هایی که انجام داده، خوب نتیجه نگرفته است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند تمایل رئال مادرید برای جذب جود بلینگام، ستاره انگلیسی بوروسیا دورتموند، کاهش پیدا کرده است.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد در ۶ ماه گذشته تلاش های توئیتر برای مقابله با اخبار جعلی کمتر از گوگل، متاپلتفرمز، مایکروسافت و تیک تاک بوده است.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد.
گزارشها در ایتالیا حاکی است میلان به دنبال جذب رافینیا، مهاجم برزیلی بارسا است و احتمال دارد او تنها بعد از یک فصل حضور در این تیم نوکمپ را ترک کند.
ژوائو فلیکس احتمالا تا پایان فصل در اتلتیکو خواهد ماند و سپس راهی باشگاهی دیگر خواهد شد.
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
نام دوشان ولاهوویچ، ستاره گلزن یوونتوس، در لیست خرید آرسنال قرار گرفته است.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
شجاع خلیل‌زاده درحال حاضر مثل یک بمب ساعتی است که هر لحظه امکان دارد علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه کند.
آرون ون بیساکا، مدافع 24 ساله منچستر یونایتد، که فرصتی برای بازی در تیم اریک تن‌هاخ پیدا نمی کند، در پی جدایی از این تیم است.
نیمکت‌نشین ناراضی فصل گذشته یونایتد، مرد اول پیروزی بزرگ ناتینگهام فارست مقابل لیورپول بود.
«در درون ساختار‌های محرمانه و امنیتی دولت روسیه، یک نفر علیه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور این کشور فعالیت دارد. یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) با نامِ مستعار "بادِ تغییر"، به طور مرتب در قالب نوشته‌هایی دست به افشاگری از ساختار‌های درونی دولت روسیه می‌زند.»
گابریل ژسوس، مهاجم جدید آرسنال، پس از زدن دو گل مقابل لسترسیتی، اعلام کرد که تنها دلیل جدایی اش از منچسترسیتی این بود که می‌خواهد زمان بیشتری برای بازی و گلزنی پیدا کند.
نرخ جدید کرایه تاکسی در سال جاری تغییر نمی‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ