جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که برخی افراد درخصوص ضرورت برگزاری جشن های خیابانی تشکیک می کنند به نظر یکی پژوهشگر مسایل اجتماعی اینگونه جشن ها می تواند نقطه ای مشترک در دریای اختلافات باشد
حال و هوای سالن محل برگزاری والیبال دیدار ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
تعداد زیادی از مردم در پایتخت انگلیس هم اکنون در حال برگزاری تجمع گسترده‌ای مقابل پارلمان این کشور با موضوع تغییرات آب و هوایی هستند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران در حال برگزاری است.
سمنان- مدیرکل زندان های استان سمنان بابیان اینکه جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در حال برگزاری است، گفت: این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) میلیونها دوستدار اهل بیت(ع) در کربلای معلی به زیارت سالار شهیدان(ع) و مقام امام زمان در کربلا رفتند.
دختران ۹ ساله به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا «جشن فرشته‌ها» در سایه گرم پدرانه او را برگزار کنند؛ جشنی که حال و هوای تازه به حسینیه امام داد و فرشته‌هایی که با خودشان رنگ و لعاب آورده بودند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: آلودگی هوای تهران در حال خفه کردن مردم است. مجلس باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و افراد ذیربط احضار شوند.
برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در حال برگزاری است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته محیط زیست استان تهران پیرامون آلودگی هوا گفت: قرار شد این کمیته وظایف هر دستگاه را مشخص و در جلسه آتی اعلام کند.
شعارهای هواداران پرشور ایرانی در آستانه دیدار ایران و آمریکا را در محل برگزاری این رویداد در قطر مشاهده می‌کنید.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
نشست آب و هوایی که در حال حاضر در شرم الشیخ مصر در حال برگزاری است به تریبونی برای انتقاد از السیسی تبدیل شد و شرکت کنندگان خواستار آزادی منتقد معروف مصری شدند.
ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ