تعداد زیادی از مردم در پایتخت انگلیس هم اکنون در حال برگزاری تجمع گسترده‌ای مقابل پارلمان این کشور با موضوع تغییرات آب و هوایی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
تجمع مردمی در کره‌جنوبی در اعتراض به تنش‌آفرینی آمریکا در شبه‌جزیره کره در سئول برگزار شد.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
شماری از مردم تهران عصر امروز (جمعه) در اعتراض به همراهی دولت سوئد در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
شماری از مردم تهران عصر امروز (جمعه) در اعتراض به همراهی دولت سوئد در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی ارائه داد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد، از آن‌ها درخواست شد چند تن را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود؛ اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
اهواز - مردم شهرهای ایذه، صیدون و باغملک به رسم خود در مقابل منزل شهید مدافع امنیت اهل شهرستان صیدون تجمع کردند و به عزاداری پرداختند.
روز پنجشنبه شماری از دانشجویان ایرانی و فعالان تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مقابل نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کردند و با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید کردند.
امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور تحویل داده و خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
تجمع مردمی دانشجویی مقابل سفارت فرانسه
طلاب و روحانیون در کنار مردم ولایتمدار تهران در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام مرجعیت شیعه امروز یکشنبه 18 دی در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
مردم غزه با تجمع مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در غزه شهادت ناصر ابو حمید در زندان های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
تجمع در اعتراض به نقض حقوق مردم ایران توسط سوئد و کشور‌های اروپایی امروز (۲۰ آذر) در مقابل سفارت سوئد برگزار شد‌.
شهردار لندن: از مردم می‌خواهم عوامل اغتشاش را به صورت ناشناس به ما معرفی کنند.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
شامگاه چهارشنبه، دوم شهریورماه مردم همدان برای دومین شب متوالی در اعتراض به قطعی و کمبود آب این شهر مقابل آرامگاه بوعلی سینا تجمع کردند./ منبع: فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ