در حالی که برخی افراد درخصوص ضرورت برگزاری جشن های خیابانی تشکیک می کنند به نظر یکی پژوهشگر مسایل اجتماعی اینگونه جشن ها می تواند نقطه ای مشترک در دریای اختلافات باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.
در هر گوشه ای از میدان امام حسین تهران عوامل اجرایی به مردمی که برای مهمانی غدیر آمده اند کمک رسانی می کنند.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری تمام ظرفیت پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست که همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در روز جمعه و ترافیک‌مسیر، زودتر در فرودگاه حاضر شوند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
سخنگوی ستاد مردمی گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
اعضای تیم استقلال روز پنجشنبه با حضور در رستورانی در سعادت‌آباد ساعاتی در کنار یکدیگر بودند.
میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
مدتی است که با اجاره یک ساختمان در برج پارتی می‌گیریم و از شرکت کننده‌ها پول دریافت می‌کنیم. تبلیغ پارتی را در اینستاگرام می‌گذاشتیم و میهمانی‌ها نیز با حضور دختران و پسران برگزار می‌شد.
گلر تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی در فاصله بیش از یک ماه تا پایان این تورنمنت همچنان برای این جام مراسم می‌گیرد.
میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند
کریستیانو رونالدو بعد از اولین برد تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمانی شامی را برای هم‌تیمی‌هایش در رستورانی در شهر دوحه ترتیب داد.
میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ