شعارهای هواداران پرشور ایرانی در آستانه دیدار ایران و آمریکا را در محل برگزاری این رویداد در قطر مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان سهمیه لیگ برتری تراکتور، آخرین خرید این تیم از خارج مرزهای ایران خواهد آمد.
ديشب حضور قربان زاده در برنامه فوتبال برتر حال و هوای دیگری داشت‌.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هواداران دو تیم از صبح مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم بشوند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
روز گذشته هواداران سپاهان استقبال خوبی از اولین بازی فصل تیم‌ محبوب‌شان به عمل آوردند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
تیم خوشه طلایی بازی های خانگی خود را به استادیوم کارگران زنجان منتقل کرده است، در حالی که بعید به نظر می رسد، استادیوم شهید چمران ساوه وضعیت بدتری نیست به این استادیوم داشته باشد!
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
حال و هوای ورزشگاه نقش جهان پیش ساعاتی مانده به دیدار استقلال و سپاهان
سپاهان در اولین بازی فصل استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده بود و حالا آبی‌ها برای گرفتن انتقام یکی از اصلی‌ترین بازیکن های کلیدی خود را در اختیار ندارند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در حال برگزاری است.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
تصاویری از ورود تماشاگران بازی ایران و آمریکا به ورزشگاه الثامه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» یک ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در ویدئوی اختصاصی فرارو مشاهده کنید.
گزارش اختصاصی فرارو از وزرشگاه خلیفه قطر قبل از بازی ایران و انگلیس.
فیلمی اختصاصی از فرارو از حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» چند ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در زیر مشاهده کنید
دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در حالی در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است که کارلوس کی‌روش تماشاگر این دیدار است.
دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در حالی در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است که کارلوس کی‌روش تماشاگر این دیدار است.
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار
یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ