ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
هزاران نفر از مردم صربستان در اعتراض به تیراندازی‌های جمعی و ترویج خشونت در این کشور، دست به تظاهرات زدند.
تظاهرات ضد نتانیاهو در بیست و دومین هفته متوالی در مناطق اشغالی فلسطین ادامه یافت.
معترضانی که علیه امانوئل ماکرون در مراسم بازدید از شهر لیون آمده بود، پلیس برای متفرق کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
تظاهرات ضددولتی مردم معترض به سیاستهای مکرون به درگیری وخشونت با پلیس فرانسه منجر شد.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
تصاویری از حمله شدید پلیس فرانسه به مردم و خبرنگاران در راهپیمایی علیه سیاست های مکرون را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
ایتالیایی ها هم در اعتراض به وضعیت اقتصادی به خیابان آمدند و تظاهرات ضد دولتی در مرکز شهر رم برگزار شد.
در تیرانا پایتخت آلبانی هزاران نفر با برگزاری تظاهرات ضد دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
معترضان در پایتخت مولداوی بار دیگر امروز در اعتراض به ادامه بحران انرژی و ناکارایی دولت در حل آن تجمع کردند.
ساکنان شهر درسدن در ایالت زاکسن آلمان امروز باردیگر در اعتراض به افزایش تعرفه های برق و ارسال تسلحیات به اوکراین از سوی این کشور دست به تظاهرات زدند.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
تظاهرات گسترده ۵۰ هزار نفری در کیشیناو پایتخت مولداوی در حال برگزاری است؛ تظاهرکنندگان خواستار استعفای رئیس جمهور کشورشان هستند.
تظاهرات گسترده ۵۰ هزار نفری در کیشیناو پایتخت مولداوی در حال برگزاری است؛ تظاهرکنندگان خواستار استعفای رئیس جمهور کشورشان هستند.
تظاهرات گسترده ای در کیشیناو پایتخت مولداوی در حال برگزاری است؛ تظاهرکنندگان خواستار استعفای رئیس جمهور کشورشان و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.
در بحبوحه بدترین بحران اقتصادی سریلانکا، تظاهرات ضد دولتی در این کشور به خشونت کشیده شد. این جزیره ۲۲ میلیون نفری با بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال از انگلیس در سال ۱۹۴۸ میلادی مواجه شده است.
تظاهرات گسترده مردم سودان برای واگذاری کامل دولت به غیرنظامیان در مناطق مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ