معاون زنان وزارت ورزش و جوانان از افزایش تعداد ورزشکاران زن در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
کمیته ملی المپیک اسامی رشته ها و تعداد ورزشکاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازیهایی آسیایی که به میزبانی هانگژو چین برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
رکورد جدیدی از تعداد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی ثبت شد.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستادعالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبررسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازیهای آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در نشست خبری گفت: ایران یکی از پیش‌روهای جنبش پارالمپیک در آسیاست و پیشرفت زیادی از سوی ورزشکاران شما در آسیا و جهان رخ داده است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از افزایش تعداد مشارکت ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد.
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
پیرو اتفاقات روز نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته تعدادی از ورزشکاران به کمیته انضباطی معرفی شدند.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: با تغییرات ارزی تعداد ورزشکاران پیوند اعضا اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا از ۶۰ نفر به ۲۲ کاهش پیدا کرده که این کاهش با افزایش بیشتر قیمت ارز ادامه خواهد داشت.
تعدادی از ورزشکاران و مربیان پیست دربندسر بسته های لباس های گرم را برای زلزله زدگان خوی ارسال کردند.
روزنامه ورزشی گل در گزارشی اسامی ورزشکاران و چهره‌های ورزشی پناهنده ایرانی را منتشر کرده است. تعداد این ورزشکاران چشمگیر و تاثر برانگیز است. آیا وزارت ورزش و دولت ایران برنامه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران نخبه کشور و جلوگیری از مهاجرت و پناهندگی آنها دارد؟
دبیر فدراسیون پیوند اعضا از کاهش تعداد ورزشکاران اعزامی پیوند اعضا به مسابقات جهانی ایتالیا به دلیل نبود منابع مالی کافی خبر داد.
طی روز‌های گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعا‌های تحریک آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تا کنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است
تعدادی از ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی دوومیدانی ایران حاضر به شرکت در این اردو نشدند.
کیهان نوشت: در صحنه آشوب‌های اخیر تعداد ورزشکاران و هنرمندانی که در مقابل ضرباتی که آشوب‌طلبان به مردم زدند، رفتار غیرمسئولانه‌ای داشتند، در مقابل خیل عظیم فعالان این دو حوزه، واقعاً ناچیز بود.
مشرق نیوز نوشت: برخی اطلاعات جدید، از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند حکایت دارد.
ما دو میلیون و هشتصد هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و صحبت‌های تعدادی محدود از ورزشکاران نمی تواند نشان دهنده نظر کل جامعه ورزش باشد. بداخلاقی‌هایی در این مدت صورت گرفته و متاسفانه برخی نیز به خاطر گمراهی در مسیر دشمن حرکت کرده‌اند.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
امروز تعدادی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کرده‌اند. برخی از آنها روایتی کوتاه از این دیدار در صفحات مجازی خود منتشر کرده اند.
تعدادی از ورزشکاران ایرانی در تست دستگاه دروغ سنج رد شدند و مجوز حضور در مسابقات نچرال ارمنستان را به دست نیاوردند!
در روز ششم بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى در ٩ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ