مدافع تیم زیر 23 ساله‌های عراق با مسئولان مس رفسنجان به توافق دست یافته و احتمالا به زودی به تهران سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن عراقی شاغل در لیگ ایران در لیست جدید تیم ملی کشور خود نام شان دیده می شود.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل استانبول اسپور حضور دارند.
علی مطهری گفت: امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریم‌ها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
علی مطهری از چهره‌های مجلس دهم در انتخابات مجلس دوازدهم که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، پیش ثبت‌نام کرد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل گالاتاسرای حضور دارد.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
وینگر سابق پرسپولیس در آستانه موفق نهایی با فولادخوزستان قرار دارد.
مدافع باتجربه عراقی احتمالا به دیدار هفته دوم مس رفسنجان مقابل نساجی می رسد.
ماجرای بازنگشتن علی کاظم، بازیکن عراقی جدید مس رفسنجان به ایران مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.
علی مطهری نوشت: آنچه از شواهد و قرائن برمی‌آید و زیر پوست جامعه می‌گذرد آن است که فعلا میل قابل توجهی برای مشارکت در انتخابات وجود ندارد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
تمرین امروز پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد که علی پروین، محمود خوردبین، حمید استیلی و همچنین مجتبی شیری مهمانان ویژه تمرین بودند.
کوچک‌ترین قهوه‌خانه دنیا در قلب بازار که با ترمه و شیشه‌های رنگی و منبت پوشیده شده، در سال ۱۲۹۷ توسط پدر حاج کاظم، حاج علی مبهوتیان، تاسیس و در نیمه دوم سال ۹۵ ثبت ملی شد.
در حضور بهتاش فریبا و علی دایی، این فرهاد کاظمی بود که با فریاد‌های کنار زمین ستاره‌های داخل زمین را هدایت کرد.
با روی کار آمدن حسن روحانی فاصله بیشتر شد، چون علی لاریجانی عملا متحد روحانی شد در حالی که باهنر منتقد دولت روحانی بود و احساس می‌کردند یار آنان به تیم مقابل پیوسته است. بعد از درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی هم هرگز نتوانست شیخوخیت او را برای جناح راست بازتولید کند اگرچه مواضع اواخر عمر مرحوم عسگراولادی در قبال حصر به کام محافظه کاران خوش ننشست و او را کنار گذاشته بودند.
با اعلام اسامی داوران هفته دهم رقابت های لیگ برتر، وحید کاظمی و علی صفایی برای استقلال و پرسپولیس سوت می زنند.
علی مطهری نوشت: پیشنهاد می‌کنم از طرف سازمان نظام پزشکی یک هیئت بی‌طرف تعیین شود تا روشن کند آیا ضربه مغزی در کار بوده یا نبوده است. نگذاریم در صورت وجود ضربه مغزی، مهسا امینی هم به سرنوشت زهرا کاظمی، زهرا بنی‌یعقوب و ستار بهشتی دچار شود.
پرویز تناولی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، نصراله افجه‌ای، غلامحسین نامی، رضا درخشانی، ایرج اسکندری، رضا بانگیز، واحد خاکدان، مرتضی اسدی، رضوان صادق‌زاده، احمد مرشدلو، کاظم چلیپا، صداقت جباری، علی شیرازی، سید محمد فدوی، همایون سلیمی، علی ندایی، هادی جمالی، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد نوبهار، مرتضی گودرزی دیباج، امیر راد، مهرداد محب‌علی و... جمعی از امضاء کنندگان این نامه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ