مدافع اسبق پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم دسته دومی پانیک معرفی شد و با این تیم به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
مدیرعامل باشگاه پرپسولیس به حامی مالی خود بابت تسویه ارزی وعده دریافت پول از AFC داده است.
هافبک تیم هوادار با نظر محمود فکری قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
پوتین در پیام تسلیتی که از سوی کرملین برای مرگ برلوسکنی منتشر کرد، نوشت: "لطفا مراتب تسلیت ما از بابت مرگ سیلویو برلوسکنی، سیاستمدار ایتالیایی برجسته را بپذیرید. برلوسکنی در روسیه به عنوان یک حامی اصولی و ثابت قدم تقویت روابط دوستانه بین کشورهای ما در یاد باقی خواهد ماند. "
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
بانک آینده حامی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین در عرصه‌های پزشکی، سلامت و درمان
بازیکن سابق استقلال انتقادات بابت حضورش در بازی قبلی استقلال در استادیوم آزادی را بی اساس خواند.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه کرده است.
نخست وزیر عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد. حساسیت این موضوع را بیش از همه، خود عراقی‌ها درک می‌کنند و دقیقا به همین دلیل است که «چارچوب هماهنگی شیعیان» (تشکل حامی اصلی السودانی) از سیاست‌های وی از جمله سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های بانک مرکزی حمایت می‌کند و قبل از همه با برخورد جدی بانک مرکزی علیه قاچاق ارز موافقت خود را اعلام کرد.
غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
نام‌گذاری سال‌روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به روز پرستار، فرصت فرخنده‌ای برای قدردانی از این گروه فداکار جامعه است.
حسن مرادی کارشناس مسائل انرژی گفت: «بخش خصوصی فاقد شرایط و زیرساخت‌های لازم برای صادرات نفت است، بنابراین اینکه آن‌ها به صورت نقدی بهای نفت را بپردازند و بعد آن را به مشتریان خارجی بفروشند، با توجه به شرایطی که بخش خصوصی با آن روبرو است، غیر ممکن به نظر می‌رسد و اگر دولت بخواهد با مشخصاتی که آن را به تصویب رساند اجرایی کند، عملاً نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.»
در شرایطی که رابطین شرکت ملی نفت ایران، نمی‌توانند صادرات را با سهولت انجام دهند و دولت به فکر راهکار‌های جدید افتاده، نمی‌توان مطمئن بود که اشخاص بتوانند این جریان را مدیریت کنند و پول نفت را به ایران بازگردانند.
حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های اصلی بانک کارآفرین در سال‌های اخیر بوده و در این راستا نیز تفاهم نامه های متعددی با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان امضا کرده است؛ به گونه‌ای که رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک کارآفرین را بانک پیشرو در حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان نامیده است.
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
پس از باز شدن دروازه هوادار، ساکت الهامی بابک مرادی را از روی نیمکت فراخواند.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت مسائلی همچون پرونده‌های میلاد حاتمی، هواپیمای اوکراینی، بابک زنجانی، الکس، قاتل افغانستانی و شکایت حسن خمینی از دهباشی صحبت کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت مسائلی همچون پرونده‌های میلاد حاتمی، هواپیمای اوکراینی، بابک زنجانی، الکس، قاتل افغانستانی و شکایت حسن خمینی از دهباشی صحبت کرد.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی یکشنبه ۲۲ خرداد بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ