نخست‌وزیر سابق پاکستان در گفت‌وگویی با الجزیره به توضیح مسائل مختلف از جمله تلاش برای ترور و سرنگونی دولت وی و انتخابات آتی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عنابستانی: دختران جامعه ما، دختران ما هستند، هرجور زندگی کنند من جان خود را برای آن‌ها فدا خواهم کرد، منظور از من، منِ مسئول، منِ اداره کننده جامعه و منِ عضوی از جریان حکمرانی کشور است که هر جوری فرزندم زندگی کند، جانم را برایش فدا می‌کنم. اما او هم باید طوری زندگی کند که هزینه کمتری برای جمهوری اسلامی داشته باشد.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
خوسلو، مهاجم جدید رئال، در مراسم معارفه خود گفت که سبک بازی اش با کریم بنزما متفاوت است و دوست ندارد با او مقایسه شود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
سرخیو بوسکتس گفت، پپ گواردیولا بهترین مربی دنیا است اما در فینال لیگ قهرمانان باید حواسش به اینتر باشد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در پنجاهمین سالگرد عضویتش به عنوان هوادار رسمی این تیم از احساسش به بارسا صحبت کرد.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
یکی از بیماران از رفتار مشکوک جراحانی می‌گوید که پیش از عمل زمانی که بیماران تحت بیهوشی هستند سعی می‌کنند امضای فرم‌ها را در حالی که مردمک چشم‌های بیماران باز است از آنان بگیرند. منتقدان می‌گویند لیزیک باید ممنوع شود چرا که خطری برای سلامت عمومی اس و یک اپیدمی درد و کوری در سراسر جهان به دلیل این روش ایجاد شده است.
پل گاسکوئین، نابغه شر سابق فوتبال انگلیس، پس از چند بار تجربه کردن مرگ، حالا دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسد.
خبرنگاری از سرمربی هوادار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.
من معتقدم فناوری دیجیتال براحتی می‌تواند ترازو را به سوی سیستم‌های خودکامه متمایل سازد. این یک خطر واقعی است. فارغ از تمام مزایای فناوری دیجیتال یکی از معایب آن تمایل به نظارت دولت‌ها و شرکت‌های فناوری است. با این وجود، بسیاری دیگر سیاست‌های حفظ حریم خصوصی را نمی‌خوانند بنابراین درباره آن نمی‌دانند. هم چنین سیاستگذاری‌های حفظ حریم خصوصی به گونه‌ای تنظیم شده اند که شما واقعا نمی‌توانید آن را بخوانید چرا که بیش از حد طولانی و پیچیده هستند.
درمان جدید شامل استخراج سلول‌های بنیادی خون از مغز استخوان گری، جداسازی آن سلول‌ها در آزمایشگاه و استفاده از قیچی مولکولی کریسپر برای برش ژنوم او درست در موقعیت ژن BCL۱۱A بود. این کلیدی است که تولید هموگلوبین جنین را پس از تولد خاموش می‌کند.
برنده جایزه پوشکاش 2022 تاکید کرد که شهرت این موفقیت بزرگ او را تغییر نخواهد داد.
ما از هیچکس تقاضای کمک نقدی نداریم و فقط پذیرش بیمارستان می‌خواهیم تا به این وسیله بتوانیم‌ به او کمک کنیم...
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
دیروز در رالی داکار 2023 تلخ‌ترین اتفاق ممکن رخ داد و راننده اهل چک با کامیون خود یک تماشاگر ایتالیایی را زیر گرفت تا دنیا برایش تیره و تار شود.
آرتور ملو، بازیکن لیورپول سال 2022 را سخت ترین سال زندگی خود در دوران فوتبالی‌اش می‌داند.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
رودریگو دی‌پائول، هافبک محبوب تیم ملی آرژانتین، تحمل سختی را بخشی از زندگی و فوتبال توصیف کرد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، از شرایط فعلی خود در این تیم رضایت دارد.
وینچنزو یاکوئینتا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران عجیب و غریب به طور کامل سبک زندگی خود را تغییر داده است.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید اطمینان دارد در دیدار برابر پیکان، هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید اطمینان دارد در دیدار برابر پیکان، هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ