خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در پنجاهمین سالگرد عضویتش به عنوان هوادار رسمی این تیم از احساسش به بارسا صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، تایید کرد که بازی لغو شده با یوونتوس قرار نیست در تاریخ جدیدی برگزار شود.
بارسلونا امضای قرارداد با ویتور روکه را تایید کرده اما ممکن است شرایط به دلیل فرپلی مالی تغییر کند.
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک تیم جدید برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده است.
سرمربی پیشین تیم بارسلونا می‌گویند سران این باشگاه می‌خواهند با جذب لیونل مسی، آبروی خود را حفظ کنند.
آنسو فاتی علی‌رغم تمایل شدید باشگاه بارسلونا برای فروش او، هیچ قصدی برای جدایی ندارد و پیامش را به مدیران باشگاه نیز رسانده است.
خائومه یوپیس، یکی از اعضای باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با رادیو مارکا ادعا کرد که مطرح شدن ادعای بازگشت مسی به بارسا برای فریب اذهان عمومی است.
رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود گفت که رسوایی داوری بارسلونا باعث بی‌آبرویی این باشگاه و فوتبال اسپانیا شده است.
خوان لاپورتا و خورخه مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند و خروجی آن شاید بازگشت مسی به بارسا در تابستان باشد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در واکنش به حرف‌های جنجالی روز گذشته برادر لیونل مسی گفت که این مساله ارتباط بین مسی و بارسا را خراب نخواهد کرد و فاقد اهمیت است.
خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.
خوان لاپورتا و تمام مدیران باشگاه بارسلونا همراه با کاروان تیم در ریاض عربستان حضور دارند و صبح امروز به بازی پادل مشغول شدند.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست بارسلونا، بار دیگر از خوان لاپورتا به خاطر از دست دادن لیونل مسی انتقاد کرد و گفت که او باعث شد باشگاه کوچک‌تر از بهترین بازیکن تاریخش شود.
خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیز انریکه را تحسین می کند و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می بیند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، معتقد است که سوپرلیگ اروپا نباید جایگزین لیگ های داخلی شود و شکل برگزاری آن را نیز زیر سوال برد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد شخصا با رئیس یوفا تماس بگیرد و در مورد عملکرد جنجالی پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی بازی بارسا و اینتر، صحبت کند.
خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.
فعالیت‌های گسترده بارسلونا در تابستان امسال برای این تیم دشمنان زیادی تراشیده و کاتالانها را به لولوی جدید فوتبال تبدیل کرده است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از روند کار خود و تیم مدیریت ورزشی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی، رضایت کامل دارد.
یک سال بعد از وداع اشک‌بار لیونل مسی با بارسلونا، او نسبت به صحبتهای اخیر مدیران بارسا درباره بازگشتش به نوکمپ واکنشی نشان نداده و مصمم است با پیراهن PSG افتخارآفرینی کند.
اینجا هستم تا از بارسا محافظت کنم. تا من رئیس باشگاه هستم، هیچ کسی نمی تواند به بارسلونا آسیب بزند. اجرای این برنامه الزامی بود و هیچ راه دیگری وجود نداشت. من قمارباز نیستم بلکه ریسک های حساب شده می کنم
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از افزایش ۲.۵ برابری سرانه سبد تغذیه مادران باردار و شیرده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ