روت سانچز-براگادو (Rut Sánchez-Bragado) می‌گوید: انجام مطالعاتی که نشان می‌دهد کدام گونه از گندم با شرایط مختلف محیطی، به خصوص تغییرات آب و هوایی بهترین سازگاری را دارد، حائز اهمیت است. مطالعه گذشته می‌تواند ایده‌ای از تکامل کشت گندم در طول هزاران سال از زمان ظهور کشاورزی در بین النهرین باستان به ما بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامۀ تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کشیدن علف‌ برای مدتی طولانی ممکن است بخش‌هایی از کد ژنتیکی فرد مصرف کننده را تغییر داده و حتی می‌تواند به فرزندان آنها نیز منتقل شود.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
یک کانگورو در حال خوردن علف بود که یک بز نر به آن نزدیک شد. کانگورو به سمت بز رفت و سعی کرد این حیوان را از منطقه دور کند. با این حال بز بازیگوش کانگورو را تعقیب کرد.
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Biology Letters منتشر شده، این حشره قاتل که بومی استرالیا است، از صمغ چسبنده علف تیغ ساحلی (spinifex grass) برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کند و خود را آغشته به این ماده چسبنده می‌کند.
کاکلبور، که اغلب آن را گیاهی سمی می‌دانند، بومی اروپای جنوبی، آسیای مرکزی و چین است، اما در سراسر جهان یافت می‌شود. پژوهشی جدید نشان می‌دهد که عصاره کاکلبور روی تولید کلاژن تاثیر می‌گذارد
شواهد نشان می‌دهند که امواج گرمای دریایی باعث سفید شدن مرجان‌ها و تخریب جنگل‌های علف دریایی و کلپ می‌شوند. تحقیقات نشان داده‌اند که این آسیب به اکوسیستم‌ها که بسیاری از گونه‌های اقیانوسی دیگر به آن وابسته هستند به نوبه خود به تنوع زیستی دریایی آسیب می‌رساند.
اصفهان- برنامه سرشماری جمعیت گونه‌های علف خوار شاخص پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته اصفهان طی ۲ روز انجام شد.
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست تهران گفت: بیشتر این حیوانات علف خوار هستند مانند قوچ و میش، آهو و... و گوشت خوارانی که از آن‌ها تغذیه می‌کنند به تبع آن‌ها نزدیک می‌شوند. شغال و روباه و حتی پرندگان که ممکن است تغذیه‌شان مختل شود. همچنین پرندگان مهاجر با توجه به شرایط از عرض‌های شمالی آسیا و اروپا به قسمت‌های جنوبی‌تر می‌آیند و چند ماهی مهمان ما هستند. در نهایت ممکن است بیماری‌هایی که مشترک بین انسان و حیوان است را منتقل کنند. از جمله بیماری آنفلوانزا.
این گیاه سرشار از روغن‌های ضروری است که می‌تواند اثر قدرتمندی بر روی بدن داشته باشد. یکی از مشکلاتی که در مورد اسطوخودوس وجود دارد، این است که می‌تواند به سرعت رشد کند و توسعه یابد. این موضوع باعث می‌شود این گیاه به عنوان علف هرز در بخش‌هایی از جهان شناخته شود. طعم و بوی این گیاه شگفت‌انگیز است، اما دلایل استفاده از آن به خاطر مزایای زیادی است که برای بدن به همراه دارد.
دایی مهسا امینی گفت: می‌گوید: از کسی نمی‌ترسیم. اما مثل مرغ سربریده‌ایم. وی افزود: دختر ما مگر علف هرز است. شکایت کرده‌ایم. به هر جایی که لازم باشد شکایت کرده‌ایم. ما نه به دنبال این هستیم که مبالغه کنیم و نه می‌خواهیم حق دخترمان ضایع شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
برادرکشی با دستگاه علف چین
رباتی ابداع شده که با کمک حسگرهای مختلف و هوش مصنوعی علف های هرز را در مزارع کشاورزی ردیابی و آنها را سمپاشی می کند تا به این ترتیب از آسیب به محیط زیست جلوگیری شود.
فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین دارند
فیلم موقعیت مهدی با پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم در صدر قرار گرفت. علف‌زار با چهار سیمرغ در جایگاه بعدی قرار گرفت و برف آخر با 3 سیمرغ بلورین در جایگاه سوم قرار گرفت... فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین داشتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ