جنگ اوکراین و تنش‌های مربوط به انرژی بار دیگر کشور‌های صنعتی را به استفاده از انرژی هسته‌ای سوق داده، اما راه اندازی این نیروگاه‌ها بسیار هزینه بر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از واژگونی اتوبوس کارگران یک مجموعه صنعتی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
ری- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: تصادف مینی بوس با وانت در جاده ورامین هفت مصدوم داشت.
رباط کریم- سرپرست اورژانس استان تهران از تصادف مینی بوس در رباط کریم خبر داد و گفت: در این حادقه ۹ نفر مصدوم شدند.
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تغییر ناوگان خطوط اتوبوسرانی در برخی خطوط خبر داد.
مینی کمپ تیم ملی فوتبال ایران از فردا در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.
اصابت اول مربوط به راکت انداز ۲۲۰ میلی متری Bureviy اوکراینی می‌باشد که تعداد انگشت شماری از آن ساخته شده است، این راکت انداز در واقع نسخه اوکراینی با شاسی جدید از راکت انداز اوراگان شوروی می‌باشد، پس از برخورد پهپاد لنست به تیوب‌های حامل راکت‌های ۲۲۰ میلی متری، بر اثر شعله ور شدن این راکت ها، راکت انداز در عرض یک لحظه منفجر می‌شود.
فومن- رئیس جمعیت هلال احمر فومن از فوت یک نفر در واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ماسوله خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر گفت: جام مینی فوتبال ایرانیان یکی از بزرگترین رویدادهایی است که معنی همگانی بودن ورزش را بین تمامی اقشار  تعریف کرده است.
ثبت نام برای حضور در نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات رکورد شرکت کنندگان در جام پرچم را شکست.
ری- واژگونی مینی بوس در بخش کهریزک در جنوب تهران سبب مصدومیت ۲۰ نفر شد.
پیشوا- شامگاه پنجشنبه یک دستگاه مینی بوس کاروان عروسی در پیشوا واژگون شد و طی این حادثه ۳ نفر فوت و ۱۰ تن مصدوم شده اند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح چهارشنبه در اثر برخورد مینی بوس با اتوبوس در جاده قدیم تبریز تهران ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
تبریز- واژگونی مینی بوس در محور شبستر در آذربایجان شرقی ۱۷ نفر مصدوم درپی داشت.
جمعیت هلال‌احمر از واژگونی مینی بوس در اصفهان و مصدومیت ۱۰ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
شرکت پترو صنعت تاراز مستقردر شهرک صنعتی نجف آباد 2 با اتکا به الطاف الهی و در پیروی از اندیشه ها و منویات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت بومی سازی تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، با سالها تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی پرسنل این شرکت، موفق به طراحی و ساخت راکتورهای مورد استفاده در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی گردیده است.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
کی‌روش مینی کمپ تیم ملی را تعطیل کرد
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال در آینده نزدیک خبر داد.
نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال «جام غدیر» با مشارکت فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن ورزش شهرداری‌های کشور از ۱۰ مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ