خریداران بلوک ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اهلیت‌سنجی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
بسیاری از باور‌های اشتباه در مورد نوشیدن آب طی سال‌های اخیر پراکنده شده است. در این مطلب سعی داریم بر اساس آخرین یافته‌های علمی به بررسی باور‌های درست و نادرست در این مورد بپردازیم.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
تمامی بلیت‌های مربوط به بازی رئال مادرید و بارسلونا در اردوی تمرینی پیش فصل این دو تیم به فروش رفت.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
حدود 15 هزار بلیت دیدار ایران و قرقیزستان در فاصله باقیمانده تا این مسابقه به فروش رفته است.
در شرایطی که هفت هفته به آغاز جام جهانی فوتبال زنان باقی مانده، بیش از نیمی از بلیت‌های این مسابقات به فروش نرسیده است.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
یک گذرگاه زیرزمینی که قبلاً ناشناخته بود در فاصله‌ی ۲۰ متری از گذرگاه هاشم ایشچان شهر استانبول کشف شده است. برجسته‌کاری‌ها و بلوک‌های سنگ مرمر در گذرگاه زیرزمینی که حاوی موزاییک‌ها و منبت‌های سنگی است موجب حیرت محققان شده است.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: رشد تولید و اشتغال در دزفول نیازمند انعطاف بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش از این حدود ۱۰ بلوک اکتشافی معرفی شده بود که اکنون با اضافه شدن ۱۶ بلوک تازه، شمار بلوک‌های اکتشافی تازه به ۲۶ عدد می‌رسد.
هشدار تقسیم جهان به بلوک‌های اقتصادی رقیب
رئیس کل صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که جهان در خطر شکل‌گیری بلوک‌های اقتصادی رقیب قرار دارد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: از مدیریت بانک‌ها انتظار می‌رود ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کنند و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به ضعیف بودن دسترسی آتش‌نشانی به طبقات فوقانی برخی از بلوک‌های شهرک اکباتان گفت: درخواست بازطراحی در باغچه‌ها و معابر داخلی ارائه شده است.
اسید‌های آمینه ساخته شده است که درواقع بلوک‌های تشکیل‌دهنده این ماده مغذی هستند. به‌طور کلی ۲۰ اسید آمینه وجود دارد که بدن می‌تواند ۱۱ مورد از آن‌ها را با اتکا بر توانایی‌های خودش بسازد. اما ۹ اسید آمینه باقیمانده توسط بدن ساخته نمی‌شوند و باید از طریق مصرف مواد غذایی مختلف وارد بدن شوند.
علاقه‌مندان برای حضور در مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب تا ۲۵ بهمن و یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
عربستان سعودی نگران است که اهمیت فزاینده ایران در چنین بلوک‌های تجاری و امنیتی جایگزینی به آن کشور کمک کند تا تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب را دور بزند و ایران بتواند به فعالیت‌های منطقه‌ای خود ادامه دهد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید، همیشه بلوچ‌های ما مدافع ایران، مدافع استقلال ایران و مبارزان جدی استعمار و استکبار انگلیس بوده‌اند.
بازرسان استاندارد ۵ واحد تولیدی متخلف تولیدکننده بلوک‌های سیمانی غیراستاندارد شناسایی و توقیف کردند.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
جنگل های بلوط زاگرس از منابع ارزشمند طبیعی در مناطق غرب کشور به حساب می آید که امروز حال خوبی ندارد و معیشت بیش از ۵۰ درصد مردم منطقه را با خطر روبرو کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ