شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند، گفت: در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد مسکن عملیاتی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داود منظور گفت: مجموعه اقدامات در سازمان برنامه باید به این سمت باشد که بانک مرکزی بتواند سیاست کنترل نقدینگی و پایه پولی را به خوبی انجام دهد.
با ۵۱ پرواز از فرودگاه مدینه و ۴۴ پرواز از فرودگاه جده در مجموع ۲۱۵۸۹ نفر از حجاج و عوامل به میهن بازمی‌گردند که حدود ۲۴ درصد از مجموع کل زائران هستند.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال ۵۱ درصد سهام کنترلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
زاکانی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.
شهردار تهران گفت:۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و با صنعتی سازی مسکن می‌توان گره از کار مردم باز کرد.
هوش مصنوعی موفق شد ۵۱ درصد از تمامی رمزهای عبور معمول را در کمتر از یک دقیقه شناسایی کند. ۶۵ درصد از این رمزهای عبور در کمتر از یک ساعت، ۷۱ درصد در کمتر از یک روز و ۸۱ درصد در کمتر از یک ماه شکسته شدند.
۲۷ درصد خودرو‌ها در تصادفات فوتی خودروی پژو، ۲۴ درصد خودروی پراید، پنج درصد خودرو‌های خارجی و کمتر از یک درصد هم اتوبوس بودند، مابقی نیز مربوط به انواع دیگر خودرو و موتورسیکلت است.
در دهه‌های گذشته، درصد سلول‌هایی که می‌توانند وارد تخمک شوند هم کاهش قابل توجهی داشته است. مواسیر رافائل رادائلی، اورولوژیست و آندرولوژیست و نایب رییس انجمن کمک باروری برزیل می‌گوید: «بارزترین نکته مشاهده شده، از دست رفتن حرکت اسپرم است. بدون این ویژگی قابلیت باروری کاهش پیدا می‌کند».
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد به‌طور جدی پیگیر پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: ۵۱ درصد سهام سرخآبی‌ها به مزایده گذاشته می شود که هفتم و دهم اسفند امسال به ترتیب سهام پرسپولیس و استقلال انجام می‌شود.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در هیات عالی واگذاری تصویب شد.
شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند، گفت: در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد مسکن عملیاتی شود.
مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر با اشاره به افزایش نرخ آسیب‌پذیری کشورها در برابر تغییرات اقلیمی گفت: حوادث جوی در ۶ ماهه نخست امسال ۵۱ درصد افزایش یافته است.
شهردار تهران اعلام کرد: ۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند و خرید مسکن در تهران ۶۷ سال برای یک فرد عادی زمان می‌برد، یعنی چند نسل باید بگذرد تا یک خانواده بتواند خانه‌دار شود. در تهران هر اتفاقی که می‌افتد، نقطه آغاز آن اتفاق در سراسر کشور است. گرانی مسکن و گرانی اجاره‌نشینی از تهران شروع شده است، اما الان همه مردم کشور از آن رنج می‌برند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد رشد داشته است.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۳۹ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش به ۹۴.۵۱ دلار در هر بشکه رسید.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ