رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: ۵۱ نفر از اغتشاشگران این شهرستان با صدور قرارهای وثیقه و کفالت آزاد شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات تونس اعلام کردند کشتی مهاجران در آب‌های این کشور غرق شده و شماری نیز کشته و ناپدید شدند.
روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹؛ هر سال به‌طور متوسط ۴ هزار و ۱۸۳ نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی ۵/۱ مورد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
سقوط یک فروند بالگرد حامل گردشگران خارجی در نزدیکی کوه اورست، دست کم پنج کشته برجای گذاشت.
با ۵۱ پرواز از فرودگاه مدینه و ۴۴ پرواز از فرودگاه جده در مجموع ۲۱۵۸۹ نفر از حجاج و عوامل به میهن بازمی‌گردند که حدود ۲۴ درصد از مجموع کل زائران هستند.
برخورد یک دستگاه کامیون به چندین خودور در غرب کنیا، دست کم ۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
بهارستان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تا این لحظه تعداد فوتی های ریزش آوار در گلستان پنج نفر شده است و ۲۶ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۱ راکب موتورسیکلت طی دو ماهه ابتدایی سال جاری در سطح شهر تهران فوت کرده‌اند
مقامات و رسانه‌های محلی مکزیک اعلام کردند در پی واژگونی یک اتوبوس در غرب این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
غیبی اظهار کرد: تاکنون ۵۱ نفر دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح کاشف که در امتداد همان طرح تشدید مبارزه با سارقان است، ۵۱ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر از سارقان پایتخت در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۸۰ درصد یعنی ۱۸۴ نفر سابقه‌دار هستند.
گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز سه شنبه درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند. سریال مسمومیت دانش آموزان قمی از ۹ آذرماه شروع شد و در یک هنرستان رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد. ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: تاریخ این عارضه از ۹ آذرماه شروع شد و در هنرستان قم رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد و ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند. در تعدادی از مدارس دخترانه قم رخ داده است و ۳۰ نفر از خانواده‌ها شکایت کردند.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا امروز برای بیش از ۵۱ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان لرستان اشتغال‌زایی کرده است.
بر اثر بارش باران های سیل آسا و وقوع سیلاب در فیلیپین در سال نو میلادی، تاکنون ۵۱ نفر جان باخته و ۱۹ تن نیز مفقود شده اند.
۵۱ دانش‌آموز‌ و چند نفر از کادر آموزشی هنرستان دخترانه نور قم ظهر امروز با علائم شبیه مسمومیت راهی بیمارستان شدند.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
زاهدان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی ۴۲ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب،تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.
فرماندار ارومیه با اشاره به حادثه رخ داده برای کارگران شرکت اروم تریلر گفت: ۵۲ نفر با گاز آمونیاک مسموم و به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.
ارومیه - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۵۱ نفر مسموم شدند.
وزیر خارجه نیوزلند اعلام کرد به علت الحاق مناطق جدید به روسیه، این کشور ۲۴ نفر از مناطق الحاقی و ۵۱ نفر از مقامات دولت روسیه را تحریم کرده است.
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.
روند بیماری کرونا در خوزستان افزایشی است و این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است. به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بستری و ۳۱ بیمار ترخیص شده‌اند. مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ۲۷۶ نفر رسیده که ۷۶ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ