مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز افزایش نمی یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
اطلاعات آنلاین نوشت: سال ۱۳۰۵ در خیابان‌های تهران جابه‌جایی مسافر با اتوبوس متداول شد. این اتوبوس‌ها که توسط رانندگان و زیر نظر نظمیه اداره می‌شدند‏، نرخ یکسانی از مسافران دریافت نمی‌کردند. ده سال بعد، نظمیه تهران نرخ گذاری برای خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را برعهده گرفت. روزنامه اطلاعات ۷ تیر ۱۳۲۲ نرخ بلیت اتوبوس‌های تهران در خطوط مختلف را که شهربانی اعلام کرده بود، منتشر کرد.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
اپلیکیشن پذیرش بلیت تک‌سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می‌شود.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
سفرهای نوروزی به زودی آغاز می شود اما ظاهرا علاوه بر قطار و هواپیما مسافران در تهیه بلیت اتوبوس هم مشکلاتی دارند.
افزایش قیمت ۴۰ درصدی کرایه تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت : آزاد سواری ممنوع بوده اگرچه ممکن است مسافران در بین راه سوار شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز لوایح قیمت بلیت مترو اتوبوس و نرخ کرایه تاکسی ارائه نشده است.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
راه‌های رسیدن به جزیره قشم زیاد است کافی است خود را به بندرعباس برسانید از آنجا هم می‌توانید خودروی شخصی‌تان را وارد جزیره کنید و برای خودتان با اتوبوس دریایی بلیت مسافری بگیرید.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای شهر دارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد نصف شدن قیمت بلیت اتوبوس مطرح شد تا در این بستر مردم به سمت حمل و نقل عمومی بروند.
در حالی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیرها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.
امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در خصوص نظارت بر گرانی‌ها گفت: برای نظارت بر بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار قیمت مصوب ویژه اربعین تعیین شده است.
مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علت کمبود بلیت اینترنتی اتوبوس های اربعین را جلوگیری از خرید چارتری یا تبانی با برخی شرکت ها عنوان کرد.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از گرانی شدید بلیت هواپیما و اتوبوس برای زائران اربعین انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ساله در سفرهای اربعین با افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس مواجه بودیم اما امسال با توجه به توافق صورت گرفته، نرخ کرایه اتوبوس‌های اربعین ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد.
معاون وزیر راه گفت: فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین به صورت روزانه است و به هیچ عنوان اتوبوس دربستی نداریم ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم اتوبوس‌ها از کشور خارج شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ