راه‌های رسیدن به جزیره قشم زیاد است کافی است خود را به بندرعباس برسانید از آنجا هم می‌توانید خودروی شخصی‌تان را وارد جزیره کنید و برای خودتان با اتوبوس دریایی بلیت مسافری بگیرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائرانی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کرده اند برای جلوگیری از ابتلاء به سردرد باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل نوسانات بازار سرمایه و راه‌های کنترل آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کنیا آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه مناسبات فیمابین مورد بررسی قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی درباره بشاگرد و گروه هایی نوشت که جهادگرانه به یاری مردم بشاگرد رفته اند.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
شاهرود- راه های فرعی که توسط برخی آفرود سواران و افراد سودجو در جنگل هیرکانی ابر شاهرود ایجاد شده بود، مسدود شد.
مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی با قهرمانی مازندران به پایان رسید.
اگر مبتدی هستید یکی از بهترین راه‌ها برای شروع یک روتین دویدن و رسیدن به استقامت این است که از دوی آهسته شروع کنید. یعنی با پیاده‌روی تند شروع کنید و وقتی احساس کردید بدنتان گرم شد (معمولاً بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن گرم می‌شود)، سعی کنید آهسته با سرعتی که اذیت نشوید و فقط کمی برایتان سخت باشد بدوید.
اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
بهتر است در هر وعده غذایی مقدار زیادی پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرف کنید. همچنین از روزه داری متناوب خودداری کنید. این کار برای کاهش وزن و سلامتی مفید است اما می تواند مصرف کالری کافی برای افزایش وزن را دشوار کند
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
در این مقاله قصد داریم شما را با مدیریت خشم، راه‌های کنترل آن و در نهایت رسیدن به بالندگی آشنا کنیم.
جهان صنعت، ذوب آهن، خودروسازی و به طور کلی همه وجوه فناوری‌های مدرن مهم‌ترین منبع الهام پاکو رابان بود. وی در سال‌های ۱٩۶٠ راه‌های تازه‌ای را در طراحی لباس گشود که تا آن زمان بکر و دست نخورده بود. یکی از همکاران اسپانیایی او یادآوری می‌کند که یکی از موفق‌ترین عطر‌های زنانه پاکو رابان «کالاندر» Calandre نام داشت که به معنای جلوپنجره خودرو است. کاربرد این نوع واژگان در دنیای مد زنانه نیز قبل از او سابقه نداشت.
«سراب» در آذربایجان شرقی با دمای ۲۵/۶- درجه سلسیوس سردترین شهر و پس از آن «خیرآباد» در زنجان با دمای ۱۹/۶- و «بابارشانی» در کردستان با دمای ۱۸/۷- در رده‌های بعدی سردترین شهر‌های کشور قرار گرفتند.
مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور با معرفی برترین‌های شرکت کننده در پنج رده سنی به پایان رسید.
این مقام چینی گفت: ایران اخیراً حسن نیت و انعطاف در خصوص برخی مسائل باقیمانده نشان داده است. آمریکا باید به آن واکنش مثبت نشان دهد و راه‌هایی برای همکاری با ایران به منظور به نتیجه رسیدن زودهنگام مذاکرات بیابد.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
در ادامه مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی، رادمان غلامی در جوجیتسو استایل برزیلی به مدال برتز رسید.
روز نخست دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان با برگزاری پیکارهای کاتای انفرادی و کومیته رده نوجوان پسران و 54+ کیلوگرم دختران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ