فدراسیون شطرنج ایران اعلام کرد که قرار است در بهار ۱۴۰۲ برای تیم ملی شطرنج سرمربی خارجی به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در شرایطی دور جدید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد کرد که پس از انتخاب سرمربی خارجی، ترکیب کادر فنی این تیم نیز مشخص شد.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون استراتژی درستی را در انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان به کار بست.
رسانه‌های داخلی و خارجی به انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند. وی جانشینی سرمربی شده است که سه دوره با ایران در جام جهانی به موفقیتی دست نیافت.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد جلسه امروز انجام داد.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال نشاندن یک مربی خارجی بزرگ روی نیمکت تیم ملی ایران است.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی، مشکلی با حضور مربیان خارجی ندارد اما ...
معادلات برای انتخاب سرمربی تیم ملی با خداحافظی رسمی کی‌روش و سفرش به دوحه، پیچیده‌تر‌ از قبل پیگیری می‌شود.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
وزیر ورزش با تاکید بر این که برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گزینه داخلی مد نظر هست و هم گزینه خارجی گفت: این که عنوان شده می خواهند برای تیم ملی سرمربی موقت انتخاب کنند صحت ندارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.
وزیر ورزش از ماموریت به معاون خود برای پیگیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: از این که داخلی باشد یا خارجی بی اطلاعم و فدراسیون در جریان است.
در پایان اولین جلسه شورای فنی حسین نهرودی تا انتخاب مربی خارجی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده گرفت.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از برگزاری بازی های تیم ملی در جام جهانی موکول کند.
حکیم شاکر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ