فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از برگزاری بازی های تیم ملی در جام جهانی موکول کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فقط ۴ روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
در شرایطی که هواداران خوزستانی نگران تیم‌شان هستند، سرنوشت نیمکت تیم فولاد فردا مشخص خواهد شد.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از بین دو گزینه داخلی و خارجی انتخاب و معرفی خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال امید اعلام کرد سرمربی این تیم از بین یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی تا آخر این ماه انتخاب خواهد شد.
امیر قلعه‌نویی که سال ۲۰۰۷ از تیم ملی برکنار شد، برای سال‌ها مدعی بود حقش خورده شده است و حالا پس از ۱۶ سال و عبور از چندین گزینه خارجی، دوباره سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
مهدی تاج در سفر خارجی به سر می‌برد و هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص نشده است. بسیاری اما نام‌های مختلفی را برای نیمکت تیم ملی معرفی می‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
باشگاه فولاد مذاکرات جدی با دو مربی خارجی برای سرمربیگری این تیم داشته است.
فدراسیون فوتبال اکنون علاوه بر گزینه‌های داخلی که معرفی کرده، مذاکرات را تا روز سه شنبه با شش گزینه خارجی نیز دنبال خواهد کرد.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از جذب گزینه خارجی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی بانوان خبر داد و اینکه رایزنی هایی ابتدایی در این زمینه آغاز شده است.
وزیر ورزش با تاکید بر این که برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گزینه داخلی مد نظر هست و هم گزینه خارجی گفت: این که عنوان شده می خواهند برای تیم ملی سرمربی موقت انتخاب کنند صحت ندارد.
با شکست تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی قطر، انتقادها از کی‌روش بالا گرفته و حالا گفته می‌شود هیات رئیسه فدراسیون خواهان قطع همکاری با مرد پرتغالی است‌. روزنامه صبح ایران هشت گزینه سرشناس خارجی برای سرمربیگری تیم ملی را پیشنهاد داده است
گزینه خارجی پرسپولیس به تیم عربستانی پیوست
تانیشا رنجر، روان‌شناس بالینی از نوادا در آمریکا، می‌گوید: «هسته اصلی هر اضطرابی یک ترس است.» او می‌افزاید: «اضطراب، تمرکز بر آینده و ترس از رخ‌دادن فاجعه است. شما نمی‌توانید روی این حس نامی بگذارید، زیرا مطمئن نیستید که چه حسی دارید. فقط می‌دانید که این حس هر لحظه ممکن است دردسرساز شود.»
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ