اسماعیل رحمانی درباره موضوع مسمومیت‌های دانش‌آموزان مشهدی که در دو روز گذشته در برخی مدارس مشهد اتفاق افتاده است، اظهار کرد: اقدامات بسیار منسجمی توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این خصوص انجام شده و در همین ارتباط بازپرس ویژه نیز تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مجری پتروشیمی میانکاله از سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۵۸ میلیون یورو از بانک صادرات شعبه ساری تسهیلات گرفته که هنوز پس نداده و از بدهکاران بزرگ بانکی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات پرونده معروف به «پاندای شعبده باز» گفت: پس از شناسایی مخفیگاه سارق معروف به «پاندای شعبده باز» عملیات پلیس با دستور قاضی صالح (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به لابی یکی از هتل‌های هسته مرکزی شهر کشید و بدین ترتیب کارآگاهان در پوشش‌های مبدل منتظر ورود وی به هتل شدند.
مشهد ـ معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: متهمان چهارشنبه آخر سال در مشهد با هدف کاهش و پیشگیری از اقدامات خطر آفرین، شناسنامه‌دار می‌شوند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی: عضویت در صفحات گروه‌ها و کانال‌هایی که اقدام به انتشار مطالب غیرقانونی می‌کنند، تگ و هشتگ در راستای فراخوان‌ها و اقدامات گروه‌های غیرقانونی و ضد امنیتی، درج نظرات غیرمجاز سایر افراد در صفحه شخصی خود و درج این نوع نظرات در صفحه دیگران نیز از موارد مجرمانه در فضای مجازی است که برخورد قضایی به همراه خواهد داشت.
معاون اول قوه قضاییه در پیامی درگذشت همشیره حجت‌الاسلام و المسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات را تسلیت گفت.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از مرکز روانپزشکی رازی بازدید کرد و گفت: افراد به این مراکز معرفی می‌شوند تا چالش‌ها و مسائلی که مرتبط با دادستانی، دادگاه‌ها و سیستم قضائی باشد؛ برطرف شود.
رحمانی تصریح کرد: برای این افراد کلاسهای توجیهی و دوره های مشاوره ای برگزار و اقدامات جهادی جایگزین مجازاتشان می شود و چنانچه در مدت 2 سال جرمی مرتکب نشوند، سابقه قضایی برای آنها ثبت نخواهد شد.
اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور در جلسه هیأت عمومی، رأی شعبه دوم دیوان عالی کشور را مبنی بر «اختیار قانونی معاون دادستان برای درخواست اعاده دادرسی» صائب دانستند.
معاون اول دادستان کل کشور: بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می‌گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می‌کنند.
معاون اول دادستان کل کشور: بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می‌گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می‌کنند.
این قاتل سنگدل که به قاتل «مارمولک نشان» مشهور شد، به صراحت قتل «محمدحسین ازغدی» (دانش آموز ۱۰ ساله) را پذیرفت. طولی نکشید که با طی مراحل دادرسی و پیگیری‌های سرکار خانم عابدین زاده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و دیگر مسئولان، حکم قصاص نفس «سجاد- ر» (قاتل مارمولک نشان) صادر شد و در تیر سال ۹۷ در ملأعام به اجرا درآمد.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
نماد شپنا اعلام کرد بیش از ۴۸ درصد سهم پتروشیمی اصفهان و بیش از ۱۷ درصد سهام شرکت نفت سپاهان را خریده و این سرمایه گذاری ها در راستای تبدیل شدن به هلدینگ پترو پالایشی شپنا است.
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۰ تن سیمان است.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.
دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی
مستند شرعی و قانونی حق محروم کردن بدحجابان از حقوق اجتماعی قبل از محاکمه و محکومیت را تبیین کنید ؟ با فرض تحقق جرم مشهود در خصوص اینگونه بانوان ؛آیا ادارات و مامورین بانکها و شهرداری ها حق مداخله در این موضوع را دارند ؟
انتشار نامه‌ای از معاون دادستان مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی در پی داشته است.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ