رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صحبت‌های آقای شهرداری در مورد میزان حقوقش را تکذیب می‌کنیم و از این به بعد هر کسی که دستاوردهای محیط زیست را مصادره کند با آن برخورد می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح مربوط به تغییر در نحوه هزینه کرد قیر رایگان در سال جاری را تصویب کردند.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
دیدار بین تیم های پیکان تهران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
هم ملاک‌ها و هم شیوه ارزیابی در طرح رتبه‌بندی باید تغییر کند زیرا بسیاری از ملاک‌ها قابل سنجش نیستند آن‌ها در یک سیستم لبریز از ایدئولوژی به کار گرفته شده‌اند.
جدایی یزدانی از استقلال با دو واکنش مختلف همراه بوده؛ عده ای حق را به باشگاه داده و برخی نیز بابت تقویت سپاهان به انتقاد از مدیران پرداخته اند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه خودرو در بورس و قرعه‌کشی صرفا نحوه توزیع را تغییر می‌دهند و اثر دیگری نخواهند داشت.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور قانون اصلاح مواد ۱۸۰ و ۱۸۲ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره تغییر نحوه ارائه لایحه بودجه را ابلاغ کرد.
محققان در مطالعه اینکه آیا کووید۱۹ بر نحوه واکنش سیستم ایمنی انسان به تهدیدات ویروسی بعدی تأثیر می‌گذارد یا خیر، متوجه تغییراتی در مردان متفاوت از زنان شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات طرح تغییر در نحوه توزیع مالیات بر ارزش افزوده در شهرها و روستاها موافقت کردند.
کمیسیون داوران فدراسیون کشتی درخصوص نحوه قضاوت داوری در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور بیانیه صادر کرد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف سرخپوشان برابر پیکان گفت که از نحوه بازی بازیکنان این تیم تعجب کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح تغییر در نحوه بررسی لایحه بودجه سالانه را اصلاح کردند.
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
وقتی به فصول قانون اساسی نگاه می‌کنیم، در فصل سوم حقوق ملت، حقوق مردم و رابطه آن با کارگزاران، نمایندگان و حاکمیت تعریف شده و هر کسی که مدعی این باشد که بخواهد حقوق عامه را صورت داده، احیا کرده و پیش ببرد، بدون شک قانون اساسی مهم‌ترین تکیه گاه او، مهم‌ترین سند و بالاترین سند برای این کار است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی توضیحاتی درباره نحوه تغییر برخی کتب درسی ارائه داد.
معاون مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهر بین ۴۰ تا ۵۰ هزار مخزن وجود دارد.
طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه سنواتی در مجلس به منظور رفع ابهام به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع شد.
اپی ژنتیک شما با افزایش سن و در پاسخ به محل زندگی و نحوه زندگی‌تان تغییر می‌کند. اپی ژنتیک کد DNA را تغییر نمی‌دهد، اما می‌تواند دسترسی به ژن‌ها را کنترل کند و به طور فزاینده‌ای نقش مهمی در ایجاد سرطان ایفا می‌کند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات طرح جدیدی را در حوزه تقسیم کار ملی امنیت سایبری تهیه کرده است تا در نهایت مصوبه قبلی مرکز ملی فضای مجازی مورد بازنگری قرار گیرد.
فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در حالی قرعه کشی می شود که در نحوه صعود تیم ها به لیگ برتر اتفاق تازه ای رخ نداده است.
اصلانی گفت: درست است که سهم‌ها روند صعودی نگرفته‌اند، اما نزولی شدید هم نیستند. الان بهتر است بگوییم در دو هفته گذشته روند خنثی در تغییرات بازار بورس داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ