مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف سرخپوشان برابر پیکان گفت که از نحوه بازی بازیکنان این تیم تعجب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و داوطلبانی که سوابق تحصیلی نداشتند یا سوابق آنها ناقص بود در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند تا بتوانند سهم 40 درصدی در کنکور سراسری را کسب کنند.
الهلال عربستان برای جذب اونای سیمون، گلر ملی پوش اسپانیایی، پیشنهادی رسمی به بیلبائو داده است.
پس از رد شدن حکیم زیاش در تست پزشکی النصر، این باشگاه پیشنهادی جدید با دستمزدی کمتر به او ارائه داد که پاسخ این بازیکن منفی بود.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
آمار و احتمالات شانس قهرمانی پرسپولیس را در بیشترین حالت خود قرار داده و قرمزها بیشتر از مجموع شانس سپاهان و استقلال، به قهرمانی نزدیک شده‌اند.
میزبانی اودینزه از ناپولی به احتمال زیاد تبدیل به ضیافت قهرمانی آبی‌ها خواهد شد.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، معتقد است که تیمش برای جبران شکست مقابل رئال مادرید به بهترین نسخه خود در دیدار برگشت نیاز دارد.
هافبک محبوب این روزهای استقلال هم به انتقاد شدید از مدیریت باشگاه پرداخت.
افزایش 40 درصدی نرخ ارز تخصیصی، قیمت خودروهای مونتاژی را گران کرد
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش 25 درصدی جرایم و 40 درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
بیش از 500 تبلیغ‌کننده تصمیم گرفته‌اند در توییتر هزینه نکنند که این امر باعث کاهش 40 درصد درآمد شبکه اجتماعی شده است.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
باشگاه استقلال خبر از پرداخت پول به اعضای تیم خود در آستانه دربی داد.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان این تیم وعده داد که تا 10 روز مانده به دربی دریافتی همه نفرات را به 40 درصد می‌رساند.
لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.
لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
تاثیر حضور کم‌رونق بخش خصوصی در سال پاندمی و در پی آن کاهش حدود 40 درصدی تولیدات سینمای ایران بر کیفیت کلی فیلم‌ها، قابل پیش‌بینی بود. ..
تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شده ما صاحب حقوقی هستیم که در حال تضییع شدن است و بالطبع دلایل محکمی برای این تضییع حق ندارند. در نتیجه از مواجهه و گفتگو امتناع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ