رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات طرح جدیدی را در حوزه تقسیم کار ملی امنیت سایبری تهیه کرده است تا در نهایت مصوبه قبلی مرکز ملی فضای مجازی مورد بازنگری قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
یحیی گل‌محمدی جام قهرمانی را به بیرانوند تقدیم کرد و گفت که اتفاقات قبل بازی در شان و شخصیت فوتبال ایران نبوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
مسئله این است که تا قبل از دوره ناصری این شازده‌ها و اعیان و بزرگان در همه‌جای شهر پخش بودند و کسی به این فکر نمی‌کرد که شمال تهران بروم که جای پولدارهاست. جنوب جای فقیرهاست و شرق و غرب فلان و بهمان است. این جهت‌دهی به شهر تهران بر حسب وضع مالی و تقسیم اقشار از دوره ناصری اتفاق افتاد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی شاگردان گل‌محمدی، نشستی صمیمانه را با کارکنان و نیروهای ستادی باشگاه برگزار کرد.
روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشور‌ها در روز اول ماه می‌میلادی برگزار می‌شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولاً با روز‌های یازدهم یا دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال مصادف می‌شود.
ستاره ایرانی پورتو گل خود مقابل پاسوس د فریرا را به هم‌تیمی داغدارش تقدیم کرد.
ایران و نیروهای مقاومت در حالیکه شروع کننده جنگی نخواهند بود، هرگونه تحرک را چه از سوی رژیم صهیونیستی و چه باکو، به دقت رصد کرده و ضمن تقسیم کار، آماده هرگونه واکنش هستند.
شورای عالی فضای مجازی موضوع تصمیم گیری درخصوص ساختار کارگروه تخصصی، تقسیم کار و پیش نویس مواضع کشور در مورد مشارکت موثر در روند شکل گیری «پیمان جهانی دیجیتال» سازمان ملل متحد را ابلاغ کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هنوز طرحی در دستور کار صحن علنی درمورد عفاف و حجاب نیست، گفت: کمیسیون فرهنگی به پیوست گزارش خود طرح مربوط به عفاف و حجاب را به هیات رییسه تقدیم کرده است و منتظر برنامه دولت و قوه قضاییه هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، خواستار ارتقای نقش محوری شورا در تقسیم کار ملی در مدیریت فضای مجازی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
تیم حقوقی دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، درخواستی را برای آزادی مشروط این بازیکن تقدیم دادگاه کردند.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
اختلاف بر سر تقسیم اموال سرقتی باعث شد اعضای یک گروه سرقت دستگیر شوند.
رئیس جمهور گفت: بعد از لایحه بودجه دوستان ما دارند با تمام همت خود کار را دنبال می‌کنند و به زودی برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
شهریار مغانلو گلی را که در دیدار برابر مس به ثمر رساند به علی دایی تقدیم کرد.
مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، استوارنامه خود را به دبیر کل سازمان تقدیم و رسما کار خود را آغاز کرد.
براساس این سند، اقدامات کلان تمامی دستگاه ها و مراکز کشور در افق ۱۴۱۰ در حوزه فضای مجازی تبیین و تقسیم کار ملی در این حوزه صورت گرفته است.
متهم گفت: معمولاً سه یا چهار نفری سوار پژوی من که پلاکش مخدوش بود برای سرقت می‌رفتیم و فقط دلار، سکه و پول سرقت می‌کردیم. هر چه از سرقت به دست می‌آوردیم تقسیم می‌کردیم، گاهی برخی از سکه‌ها یا طلا‌ها را به افراد نیازمند یا دوستان‌مان هدیه می‌دادیم. اما این اواخر یکی از همدستانم مخالف این کار شد و دعوا با او باعث لو رفتن‌مان شد.
سرمربی پرتغالی استقلال می گوید روی ذهنیت بازیکنانش کار کرده است که اگر هم عقب بیفتند، برای پیروزی تلاش کند.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد رشد نسبی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که در بازار آزاد ارز نیز نرخ دلار با افزایش مواجه شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ارزیابی خود از مذاکرات دوحه، گفت که ما در دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم و در این زمینه منتقد دیپلماسی خارجی است. او تاکید می‌کند که با محاسبه و نقشه راه وارد مذاکرات دوحه نشدیم و دلیلش هم این است که هنوز دستگاه دیپلماسی خارجی ما یک نقشه راه مدونی در این زمینه ندارد و در یک چارچوب و بر مبنای امتیاز گرفتن، این نقشه راه ترسیم نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ