منابع انسانی محور ارتقاع ارزش سازمانی در ایران خودرو/ رضایت کارکنان اولویت عظیمی فشی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی سودان از کشته شدن شش افسر اطلاعاتی و امنیتی ارتش این کشور در درگیری با نیروهای پشتیبانی سریع در منطقه ام درمان خارطوم خبر دادند.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت:خروجی جلسات مهم‌تر از تعداد برگزاری آن‌ها است. باید تغییرات ارزشمند از برگزاری جلسات و اقدامات انجام شده، احصا و گزارش شود.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه باید هوش و تلاش مبنای انتخاب افراد از سوی حکمرانان قرار گیرد، گفت: از دست دادن منابع انسانی نخبه، همه عرصه‌های حکمرانی را تهدید می‌کند.
معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه گفت: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد.
معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: حیات قوه قضاییه با حرکت در مسیر برنامه‌های زیربنایی شهید بهشتی حفظ می‌شود.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: ارزیابی دوباره احکام و پرداختن به این موارد در دستور کار شهرداری تهران نیست.
رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: اکنون تمرکز دشمنان بر غارتگری منابع انسانی و استعدادها است و با تزریق موارد منفی منفی سعی می‌کنند در این مسیر گام بردارند.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای از آغاز فرایند ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند و هیچکس از نیروهای خدمات اداری و هادیان شهر وجود ندارد که تبدیل وضعیت نشده باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه گفت: مهمترین اقدام برای تقویت و تثبیت نظام و خروج از برخی از بن بست‌ها و گشایش گره‌های برخی امور، اقدام مشترک بین بخشی است.
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: براساس آزمون استخدامی ۸۶۰ نفر طی ماه‌های آینده وارد بدنه این سازمان خواهند شد.
ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد‌های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است در همین راستا «بانک ایران زمین» توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به اصل جانشین‌پروری را از اولویت‌های این بانک مطرح می‌کند.
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کامران کیخواه آریا به‌عنوان رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از اصلی‌ترین منابع انتشار آلاینده‌های هوای تهران است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هشت ماه است که شهرداری تهران به سامانه پاکنا متصل نشده است.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران میخواهم درباره وضعیت منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی‌های لازم را انجام دهد.
به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای سرمایه انسانی، دانش افزایی کارشناسان، اولین گردهمایی سراسری سه روزه کارشناسان سرمایه انسانی مناطق با حضور مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیریت امور شعب استان ها، روسای ادارات و کارشناسان تحت نظارت و نمایندگان مناطق بانک ایران زمین برگزار شد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: یکی از مهمترین مزایای پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی، قانونمند کردن این حوزه به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی در کشور است.
در سال جاری ۸۵۰ هزار تومان به عنوان بن خواروبار و ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق مسکن در نظر گرفته شد، تا به این ترتیب حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ به پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان برسد.
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که انعطاف‌پذیری و چابک‌سازی بیش‌تر، محور اصلی برنامه‌های این گروه است، اعلام کرد: به همین منظور هم‌سویی بیش‌تر با استراتژی‌های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی این گروه صنعتی تعریف کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ