اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: براساس آزمون استخدامی ۸۶۰ نفر طی ماه‌های آینده وارد بدنه این سازمان خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
زاهدان- سال گذشته ۶ هزار و ۸۶۰ کیلوگرم هنر ساخته دست زنان و مردان سیستان وبلوچستان در حوزه صنایع دستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶ هزار و ۸۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری است.
هزار و ۸۶۰ نفر از اول اسفندماه تاکنون در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان است.
بر اساس آمار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ ۸۶۰ واحد صنعتی غیرفعال تا پایان آبان ماه امسال در کشور احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به ۱۴۳ و ۸۶۰ زائر اربعین در موکب امام رضا (ع) اوقاف استان در کربلای معلی خدمت رسانی شد.
مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به ۱۴۳ و ۸۶۰ زائر اربعین در موکب امام رضا (ع) اوقاف استان در کربلای معلی خدمت رسانی شد.
شبکه بانکی از ابتدای امسال تا ۲۴ شهریور بیش از ۸۶۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
وزیر ورزش در خصوص برخی مسائل منفی مطرح شده پیرامون خودش و ورزش کشور گلایه هایی را مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ