به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای سرمایه انسانی، دانش افزایی کارشناسان، اولین گردهمایی سراسری سه روزه کارشناسان سرمایه انسانی مناطق با حضور مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیریت امور شعب استان ها، روسای ادارات و کارشناسان تحت نظارت و نمایندگان مناطق بانک ایران زمین برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
از زمانی که، دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده است جامعه دانشگاهی در شروع هر ترم تحصیلی با اخراج یا قطع همکاری با اساتید مواجه بوده است. این نکته زمانی مهم می‌شود که به آمار‌های رصدخانه مهاجرت بنگریم که از موج مهاجرت گسترده در کشور خبر می‌دهد.
شهاب زاهدی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار گرفته است.
دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
سرمربی پرسپولیس هیچ تصمیمی برای انتخاب جانشین میلاد سرلک در فصل پیش روی لیگ برتر ندارد.
نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
اینیگو مارتینز پس از امضای قرارداد با بارسلونا گفت که خودش را دارای قدرت کافی برای رهبری خط دفاعی تیمش جدیدش می بیند.
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
نجم‌آبادی گفت: یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. / آقای رئیسی برای تعیین وزرا گفت «به من اعتماد کنید»، ما هم کردیم
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن اتحاد نیروهای مسلح را هدف قرار داده است، گفت: معتقدیم اکثر مردم ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست.
کیهان نوشت: اخیراً عناصر متعددی مانند عباس عبدی در اعتماد و عباس آخوندی در شرق تلاش کردند تا کاملاً دشمنان ملت ایران را در ماجرای «مسموم‌سازی مدارس» تبرئه کنند و در عوض بدون کمترین سند و مدرک و دلیل، نیرو‌های مذهبی و نظام را متهم نمایند.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
لیلاز در اعتماد نوشت: این روز‌ها در سطح خیابان چنان پرده‌دری‌هایی آدم می‌بیند که شرمش می‌شود بشنود یا بخواند، اما نیرو‌های امنیتی سراغ بازداشت افرادی مانند آقای بیک و جلایی‌پور می‌روند! فراموش نکنیم وقتی خاکریز‌هایی مانند آقایان موسوی و خاتمی را کنار می‌گذاریم فضا برای مریم رجوی و اعضای سیرک‌های سیاسی باز می‌شود که ائتلاف کنند و فضا را به دست بگیرند. این باز کردن فضا‌ها برای خارج‌نشینان است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
اگر تعقیب و مجازات افرادی که با سوءاستفاده از اعتراضات مردم که حق مسلم آن‌ها طبق اصل ۲۷ قانون اساسی است، مبادرت به اغتشاش کرده‌اند و تفکیک بین آن‌ها و اغتشاشگران ضروری است به طریق اولی تسریع در تعقیب و مجازات آمرین و مباشرین تعدی به جان و مال مردم در میان نیرو‌های انتظامی و غیرانتظامی ضروری است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم از تبعیض گلایه دارند و توقع رفع تبعیض دارند؛ مردم از بکارگیری نیرو‌های غیرشایسته برای برخی پست‌ها گله‌مند هستند و اعتقاد دارند فلان مسئول توانمندی و تجربه لازم را ندارد و مسئولیت‌هایی به این افراد فاقد تجریه و توانمندی سپرده می‌شود.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای تاکید کرد: صنعت دفاعی؛ رکن اصلی بازدارندگی مؤثر، خودباوری و اعتماد به نفس ملی بوده و قدرت دفاعی کشور محصول مجاهدتهای صنعت دفاعی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
در سال جاری ۸۵۰ هزار تومان به عنوان بن خواروبار و ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق مسکن در نظر گرفته شد، تا به این ترتیب حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ به پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ