عضو شورای شهر تهران گفت:هوشمندسازی، حرف اکثر اعضای شورای شهر تهران است و از شهردار تهران می‌خواهیم تا بیشتر به این موضوع توجه کند تا منجر به سوال از وی در صحن شورای شهر تهران نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر چه پیش بینی وضعیت شهر‌ها در آینده با خطا‌های زیادی همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که بر پایه ابرداده‌های خود دست به پیش بینی می‌زند و کمترین خطا را دارد. به همین جهت از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تهران در سال ۲۰۵۰ میلیارد را به تصویر بکشد. در نهایت ۴ طرح ترسیم شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
باشگاه دینامو درسدن با طراحی نوستالژیک پیراهن فصل جدید خود به دنبال تکرار رویاهای بزرگ است.
از یک ابراز مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی خواستیم که وضعیت شهر تهران در هزار سال بعد یعنی سال 3023 میلادی را پیش بینی کند. در نهایت چهار طرح ارائه شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
مدیر اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: پیش بینی شده درسال نخست اجرای الگوی کشت وارتقا بهروری که ازمهر ماه سال گذشته آغاز شد۳ میلیارد متر مکعب صرفه جویی درمصرف آب داشته باشیم
رود کارون شهر اهواز را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. فاضلاب‌های این شهر، از ۲۴ نقطه عمده به کارون تخلیه می‌شود که شامل ۱۰ نقطه در غرب و ۱۴ نقطه در شرق، در بازه‌ای به طول ۲۶ کیلومتر از زرگان در شمال تا بقایی در جنوب اهواز است. طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۶۹ (۳۳ سال پیش) آغاز و هنوز در حال اجراست، اما فاضلاب همچنان، از اصلی‌ترین مشکلات این کلانشهر ۱.۳ میلیون نفری است.
با آغاز سال جدید (۱۴۰۲) این پرسش جدی قابل طرح است که آینده اقتصاد ایران به چه سمتی پیش خواهد رفت؟ کشور در سال جدید با چه چالش‌هایی در زمینه اقتصادی مواجه خواهد شد و مدیران اقتصادی می‎بایست چه تصمیماتی را اتخاذ کنند؟ چشم انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۲، شاید بیش از هر زمان دیگری برای عموم جامعه ایرانی مساله باشد.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
دو سال و چند ماهی است که از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و در این مدت به موازات هر اظهارنظری، خواه در قالب نطق پیش از دستور و ارائه طرح و... بخشی از اهالی رسانه و سیاست مستند به اصول قانون اساسی و سایر نظامات حاکم بر جامعه، زبان انتقاد گشوده و عملکرد مجلس را مورد نقد و ایراد قرار می‌دهند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
امروز پنجم فوریه ۲۰۲۳ است و مرور تاریخ نشان می دهد که دقیقا بیست سال پیش دولت آمریکا با طرح یکی از بزرگترین دروغ های قرن خود، کشور عراق را به ورطه ویرانی کشاند.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش‌های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شورا‌های مجلس خبر داد.
رشت- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته‌های پیش رو در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و پیش بینی شده تا نیمه سال ۱۴۰۲ به ثمر برسد.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال، پیش از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
سرمربی آبی پوشان که سابقه در رفتن از کوره را دارد، از طرح یک سئوال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بر آشفت و دقایقی را به پاسخ به آن سئوال خاص پرداخت.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
مهدی فضائلی با طرح این پیش فرض که «اگر همین امروز حسین بن علی حاضر شود»، سوالی درباره اینکه «اکثر لبیک گویان» او متعلق به چه جریان و نیروها»یی می بودند ، مطرح کرد
بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیلاب موجب شکستگی لوله‌های آب روستاهای دهستان سوسن شرقی شده است که به موجب آن آب شرب ۲۵ روستا قطع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ