وزیر امورخارجه با بیان اینکه با دولت‌ها و ملت‌های ترکیه و سوریه ابراز همدردی می‌کنم، گفت: آماده هرگونه مساعدت هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
آسوشیتد پرس گزارش کرد که هزاران تفنگدار و ملوان آمریکا که خدمه دو کشتی تهاجمی آبی خاکی یو اس اس باتان و یو اس اس کارتر هال هستند، درحال حرکت به سمت خلیج فارس هستند و می‌توانند در هر مأموریت نگهبانی مسلحانه از کشتی ها در تنگه هرمز مورد استفاده قرار گیرند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: در صورت ایجاد ناامنی برای ایران با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از هرگونه توافق در بین همه جهات لبنانی شکل بگیرد حمایت خواهیم کرد، افزود:همه جهات لبنانی را تشویق می‌کنیم به تسریع در انتخاب رئیس جمهور.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.
فارغ از هرگونه فضای دیپلماتیک تازه‌ای که از توافق موفقیت امیز ایران و عربستان سعودی ایجاد شود اسلام آباد و دهلی نو با دقت عمل و احتیاط رویکرد خود را تنظیم خواهند کرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بر پاسخ قاطع به هرگونه تهدید یا اقدام نادرست رژیم صهیونیستی در هر کجا و هر زمان تأکید کرد.
سمنان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه پلیس با هرگونه اقدام هنجار شکن برخورد می‌کند، گفت: برنامه‌های شادی بخش طی ایام نوروز در کشور اجرا می‌شود.
تحلیلگر جهان عرب ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، سرانجام آنرا برای واشنگتن و تل آویو و متحدانشان در منطقه بسیار دردناک توصیف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، اعدام یک شهروند اروپایی یک عمل وحشتناک از نظر وی است که به دقت دنبال خواهد شد و همبستگی کامل خود را با انگلیس اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: در حوزه لوازم خانگی امروز کشور بی نیاز است از هرگونه واردات است و حتی به خارج از کشور قطعات صادر می‌کنیم.
آنچه قطعی است، خودرو‌های فرانسوی در زمان کنونی، راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودرو‌های فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودروهای فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق به کابینه جدید این کشور به محمد شیاع السودانی تبریک گفت.
دکتر امیرعبداللهیان حضور نیروهای بیگانه در قفقاز را نگرانی مشترک کشورهای منطقه دانست و بر مخالفت جمهوری اسلامی ایران با استقرار هرگونه نیروی خارجی در منطقه تأکید نمود.
وزیر امور خارجه عربستان سعودی با تکرار مداخلات در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت، چنین توافقی باید مسائل امنیتی منطقه را در بر گیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، از هرگونه تلاشی که برای حل و فصل صلح آمیز منازعه اوکراین صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند و همواره آمادگی خود را برای کمک و مساعدت به این روند اعلام کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران، براساس حمایت آمریکا ارزیابی می‌شود و پاسخ نیروهای مسلح نسبت به آن قطعی و هم سطح خواهد بود.
در نامه ایران تاکید شده که جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم اسراییل علیه ایران در راستای اجرای سیاست‌های شرورانه این رژیم در منطقه، حق مشروع خود را بر اساس حقوق بین الملل و منشور ملل متحد در پاسخ به این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی محفوظ می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ