بعد از کلاس ظریف استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران خبرنگار شبکه دانشگاه به کلاس علی لاریجانی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
تصویری دیدنی از رو کم کنی جنجالی پراید از مرسدس بنز جی کلاس و رنجروور در ارتفاعات تهران را ببینید.
تشویق بی امان وریا غفوری در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری پربازدید شد.
یک کلاغ در وسط خیابانی ایستاده است که رانندگان سعی دارند آن را به پیاده‌رو هدایت کنند
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: حتما می‌توانیم هواپیمایی در کلاس ایرباس و بویینگ بسازیم.
وریا غفوری در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
عسگری کارشناس داوری: اکثر داوران پنالتی برای استقلال در دربی را تایید کردند جز کمیته داوران! اینگونه تصمیمات وقیحانه است، در تمام کلاس ها مشابه این صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند؛ اگر داور پنالتی اعلام می‌کرد کمیته داوران بازهم دفاع می‌کرد
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
علاقه کلاغ ها به اشیا براق و زیور آلات ثابت شده است اما علاقه عجیب کلاغ به شانه کردن پرهایش تعجب بر انگیز است. این کلاغ عجیب زمانی که می بیند صاحبش شانه را کنار گذاشته رفتار هوشمندانه ای نشان میدهد و دوباره شانه را به دست صاحبش می دهد.
لحظه باورنکردنی را تماشا کنید که گلوله تک تیرانداز اوکراینی به سر یک سرباز روس اصابت می‌کند، اما زنده می‌ماند.
در مالزی، به دختر ۵ ساله یک بنز کلاس G هدیه داده شد تا او برای رفتن به مدرسه انگیزه داشته باشد.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
یک کلاغ، با ورود به لانه و مشاهده ۳ عدد تخم شاهین، یکی از آن‌ها را شکست و خورد. شاهین پس از بازگشت متوجه این اتفاق شد و انگار که قلبش شکسته است.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
سرجیو پرالتا با یک دست متولد شد که هرگز به طور کامل شکل نگرفت. او با دست چپش می‌نویسد و اکنون در دبیرستان است، جایی که همکلاسی هایش تصمیم گرفتند کاری برای کمک به او انجام دهند. آن‌ها که کلاس مهندسی را در دبیرستان هندرسونویل در ایالت تنسی می‌گذرانند، برای او یک دست مصنوعی می‌سازند. پرالتا گفت: هیچ کس هرگز این چیز‌ها را به من پیشنهاد نداده است. " "در واقع احساس می‌کنم دست راست دارم.
کوپر تورسون یکی از دانش‌آموزان کلاس هشتم ایلینوی با پرتاب فوق‌العاده و از راه دور پیروزی تیمش را در کمال ناباوری رقم زد.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو دوباره موفق به گلزنی شد.
رئیس جمهور اوکراین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در کلاس یک مدرسه تازه بازسازی شده حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ