اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
یک پاکبان برزیلی به دلیل استعداد فوتبالی اش در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است. در ویدئوی منتشر شده این فرد ۲۴ ساله با انجام حرکات فری استایل مهارت خود را به نمایش گذاشت.
راننده‌ی یک دستگاه پژو ۲۰۶ با انجام حرکات نمایشی و کورس در بزرگراهی لغزنده، لحظات دلهره‌آوری را خلق کرد.
صحرای کالاهاری، منطقه‌ای به وسعت تقریبی ۹۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد، که حدودا بیشتر از چهار برابر مساحت بریتانیا است. صحرای کالاهاری، بزرگ ترین جریان شن و ماسه روان در دنیا را دارد، که به سمت غرب حرکت می‌کند تا به صحرای نامیب برسد. منبع: خبرگزاری دانشجو
لحظه برخورد موتور سوار با راننده خورو پرشیا که برای خود نمایی در حال دریفت زدن در جاده بود را ببینید. راکب موتور از شدت جراحات، در بیمارستان زاهدان جان باخت.
گروهی از موتورسواران جوان در حال رانندگی بودند که یکی از آنها کنترل خود را از دست داد و با سرنشین خود دچار حادثه شدند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس روز متفاوتی برابر گل‌گهر داشت.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
یک عابرپیاده در حرکتی ترسناک با جان خود بازی خطرناکی انجام داد و جلوی یک کامیونت با سرعت بالا دراز کشید.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
حامد لک دروازه‌بان تیم مس رفسنجان حرکتی فوق‌العاده به نمایش گذاشت.
در ویدیویی جذاب دو جنگنده اف ۵ حرکات نمایشی جذابی را روی آسمان به اجرا گذاشتند.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد./خبرآنلاین
نمایش  رونالدو برابر الاتحاد نتوانست مانع از شکست النصر شود.
یک دوچرخه سوار به ارتفاعات سالباخ هینترگلم در اتریش رفت تا از بالای کوه با دوچرخه پایین بیاید. حرکات نمایشی او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
ماموران زنی که در یگان ویژه مشغول به کار هستند در کنار تمرینات عمومی و روزمره، تمرینات ویژه‌ و سختی را هم انجام می‌دهند تا در صورت نیاز آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
یک جوان که مشغول انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت خود بود، در یک لحظه غفلت با موتورسواری دیگر تصادف کرد و صحنه ترسناکی را با سهل‌انگاری خود به وجود آورد.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ