تشویق بی امان وریا غفوری در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری پربازدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احترام نظامی بالای حرم امام حسین را ببینید.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
ژوزه مورایس شب گذشته به آرامی و با احترام در مورد قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر صحبت کرد.
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
رهبران حماس در حالی که لباس احرام پوشیده‌اند به همراه مقامات عربستانی مناسک حج عمره را به جا آوردند.
لحظاتی پس از تعویض، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویضی از جمله صلاح به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قدرت موشکی این نیرو تصریح کرد: ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
سه کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
هزاران هوادار برای ادای احترام به پله، اسطوره فقید فوتبال، در مقابل استادیوم ویلا بلمیرو تجمع کردند.
تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین با بی احترامی خود به لباس تیم ملی کرواسی در رختکن ورزشگاه جشن گرفت. منبع: ورزش سه
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
اسطوره بوکس جهان در سفر به مکه مکرمه لباس احرام پوشیدن و مناسک حج عمره را به جای آورد.
تمام دنیا نظاره گر سلامتی ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، معروف به پله هستند که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است.
شهردار کلن گفت که صدور مجوز پخش اذان از بلندگو برای بسیاری از مسلمانان در این شهر نشانه احترام است.
دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و ستاره اسبق باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، ۱۳ ساعت در صف انتظار ماند تا به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کند و در نهایت با چشمانی اشکبار آنجا را ترک کرد.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ