تصویری دیدنی از رو کم کنی جنجالی پراید از مرسدس بنز جی کلاس و رنجروور در ارتفاعات تهران را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در آبادان صنعت نفت را با سه گل از پیش رو برداشت.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
یکی از کافه‌رستوران‌های لوکس تهران، یک نوشیدنی گران‌قیمت با روکش طلا مخصوص آقایان را به مشتریان خود سرو می‌کند.
بهترین ماشین های لوکس دنیا قیمت بالایی داره و فقط قشر خاصی توانایی خرید اون‌ها رو دارن. اما امروزه با رواج صنعت اجاره خودرو همه می‌تونن حتی برای مدت کوتاهی بهترین ماشین لوکس دنیا رو داشته باشن و از رانندگی با پیشرفته‌ترین و لاکچری‌ترین خودروهای دنیا لذت ببرن.
کارشناس روانشناس صداوسیما خطاب به خانم‌ها: «شوهرت قهر کرد منتش رو نکش...!» او همچنین گفت: زن ذاتا موجود ظریفی است و فقط اوست که میتواند قهر کند! او درباره قهر مردان گفت: طوری قهر می کنند و جلو تلویزیون می‌نشینند که انگار گوریل است.
گران‌ترین BMW با روکش طلایی و پلاک ملی در یکی از خیابان های تهران در حال خودنمایی است.
آلباتروس پرنده‌ای که یکبار عاشق می‌شه و فقط دو بار در سال همسرش رو می‌بینه اما تا آخر عمر وفادار هست.
‌«زندگی داره کاری باهام میکنه که مجبور بشم یه سر برم یکی از اُملتای ‎عموحسن رو به عنوان شام آخر بخورم.»
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
تصاویری از خودرویی با روکش طلا که در خیابان‌های شهر دبی امارات خودنمایی می‌کند را ببینید.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
یک عابر پیاده در حال سوار شدن ماشین می‌باشد که ناگهان خودرویی از یک لاین دیگر به سرعت به سمت پیاده رو می‌آید و با چند عابربرخورد می‌کند. منبع: خبرفوری
وقتی المیرا شریفی مقدم از نزدیک پیروز رو در هشت ماهگی می‌بیند! توضیحات جالب علیرضا شهرداری از اخلاق و رفتار پیروز را در این ویدئو بشنوید.
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
از هواداران کشورهای مختلف در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواسته شد تا رو به دوربین عبارت "سلام علیکم" را بیان کنند.
روستاییان اوکراینی که در نزدیکی خط مقدم زندگی می‌کنند، زمستان سختی را پیش رو دارند. در حالی که روسیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده اوکراینی‌ها در حال یافتن راه‌هایی برای مقابله هستند.
زن سارق گفت: با مادران کودکان رابطه برقرار می‌کردم تا به فرزندانشان نزدیک شوم و در ازای ۲۰۰ هزار تومان گوشواره بچه‌ها رو می‌دزدیم.
باستان شناسان در جریان حفاری در شهر آیزانوی یک ساعت آفتابی مرمری را پیدا کردند که قدمت آن به دوران روم می‌رسد.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
باشگاه فولاد برای اثبات درستی دو پنالتی مقابل تراکتور سند رو کرد.
جواد خیابانی امروز و در برنامه سلام صبح بخیر مجله و روزنامه‌های کیهان ورزشی چاپ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۴ را نشان داد که صحبت‌های او را تایید می‌کرد.
باشگاه استقلال فیلمی از عذرخواهی ساپینتو از نیرو‌های هلال احمر در بین دو نیمه دیدار با ملوان منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ