شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله میثم نیلی، عضو جبهه پایداری به سید محمد خاتمی یه دلیل مخالفت با حجاب اجباری: از این حرف ها مشرکانه‌‌تر و ارتدادآمیزتر وجود ندارد.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
محمود فکری در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره فحاشی در یک دیدار فوتبالی توضیحاتی ارائه داد.
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
محمود کریمی، مداح، برای بار چندم در مداحی خود عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار داد و در شب تولد امام رضا در شعر خود گفت: شادی ما، نه تأیید مجلسه، نه تأیید دولته، تولد امام رضاست.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
اختلاف بر سر شمارش آرا در حدی است که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب شد.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
محمود کریمى که در مراسم مناجات خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان حرم امام رضا علیه السلام بخش‌هایی از نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را می‌خواند گفت: «برخی از مسئولین گله کردند که چرا این نامه را میخوانی؟!»
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
با حضور ولیعهد عربستان مراسم تشییع و خاکسپاری الجوهره بنت عبدالعزیز خواهر ملک سلمان در ریاض برگزار شد.
محمد فاضلی، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی: وقتی «میانداری» فحش و تبدیل به «وسط‌باز» می‌شود، نشان می‌دهد در یک جریان طبیعی جامعه دوقطبی شده و در جریان سیاسی هم عده‌ای می‌خواهند از این جریان طبیعی استفاده کنند.
محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت سخنرانی کرد که ناگهان تلویزیون پخش زنده مراسم را قطع کرد.
محمد بن سلمان هنگام ورود به مسجد الحرام دور خانه کعبه طواف کرده و دو رکعت نماز طواف به جای آورد. او پس از ورود به داخل کعبه مشرفه و مشارکت در شستشوی آن نیز دو رکعت نماز خواند.
انتشار ویدئویی از فردی شبیه به محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی‌هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می‌دهد./ منبع: خبرفوری
محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم عزاداری محرم در میدان ٧٢ نارمک، به صورت درگوشی با یک زن به صحبت پرداخت؛ اقدامی که در شبکه‌های مجازی خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ