اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
تصویر امروز ناسا یکی از زیباترین آسمان‌های یک شب طولانی در قطب جنوب را نشان می‌دهد.
یک ستاره‌شناس فرازمینی در یک کهکشان دور اگر با تلسکوپ به کهکشان راه شیری در آسمان شب نگاه کند، چه چیزی را می‌بیند؟ دانشمندان آنچه را که راه شیری ممکن است برای ستاره شناسان بیگانه به نظر برسد، بازسازی کرده‌اند.
آسمان شب سرشار از داستان‌های مختلف است. تمدن‌های مختلفی در طول تاریخ برخی از ماندگارترین افسانه‌های خود را روی ستاره‌ها و گردوغبار کیهانی اعمال کرده‌اند. مردم زیادی این نمادهای آسمانی را می‌بینند، داستان‌های مرتبط با آن‌ها را می‌شنوند و به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی لحظات ناراحت کننده ای را در جریان تقابل یوونتوس تجربه کرد.
خبر شیرین AFC به فوتبال ایران در شب تلخ حذف استقلال
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
محمد صلاح شب فوق العاده و تاریخی برابر منچستر یونایتد داشت و اخطاری که دریافت کرد، شاید شیرین تر کارت زرد دوران بازیکنی او باشد.
در شب برد شیرین بایر لورکوزن، سردار آزمون فرصت بازی مقابل هوفنهایم را به دست نیاورد.
شاگردان ژاوی با غلبه بر رئال در فینال سوپر جام، شب شیرینی را در ورزشگاه ملک عبدالله رقم زدند.
خرم‌آباد- یک کارشناس ارشد مردم‌شناسی و پژوهشگر فرهنگ‌عامه اهل لرستان از آئین‌ها و آداب‌ورسوم این استان در شب یلدا گفت.
خرم‌آباد- یک کارشناس ارشد مردم‌شناسی و پژوهشگر فرهنگ‌عامه اهل لرستان از آئین‌ها و آداب‌ورسوم این استان در شب یلدا گفت.
مشهد _ رییس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی‌فروشان و کافه قنادی مشهد گفت: در آستانه شب یلدا نرخ مصوب شیرینی از سوی رییس کمیسیون نظارت تعیین و به اطلاع صنوف زیرپوشش این اتحادیه رسید.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
مهارت تهیه «کله‌کنجی» در سوم تیرماه سال ۱۳۹۹ به شماره ۲۱۲۲ در فهرست آثار ناملموس به ثبت رسیده و بنا به گفته رائد ناصری‌فر به عنوان محصول سنتی ایلام در بسته‌های استاندارد در بازار‌های این استان به مردم و گرشگران به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه افزایش قیمتی در شیرینی شب یلدا نداریم، گفت: تعیین قیمت شیرینی بر اساس مواد استفاده شده و در اختیار واحد صنفی است، البته اتحادیه بر آن نظارت دارد.
شکلات آجیلی نوعی شیرینی شکلاتی است که از ترکیب شکلات با مغز گردو، خلال پسته و بادام و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
هر ساله در آستانه شب یلدا تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می یابد و با توجه به عدم اعمال قیمت دستوری در این حوزه، احتمال گرانی شیرینی وجود داشت اما بررسی ها حکایت از ثبات نسبی قیمت دارد.
این گل می‌توانست در تاریخ فوتبال برزیل جاودانه تر شود اگر برزیل گل مساوی را نمی‌خورد اما شگرد کرواسی ، این شیرینی را برای نیمار به زهر تبدیل کرد.
دسر شیری پرتقالی نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب دو لایه شیری و پرتقالی تهیه می‌شود و به دلیل دو رنگ بودن ظاهر بسیار زیبایی دارد.
پیاز قرمز دارای پوست بنفش یا قرمز و لایه‌های داخلی سفید و بنفش است. این پیاز محبوب طعمی قوی دارد و مطمئنا می‌تواند اشک شما را در بیاورد. پیاز بنفش برای سرخ کردن عالی است و پوست آن هم تخم‌مرغ‌های شب عید را به خوبی رنگ می‌کند. طعم شیرین شگفت انگیز این پیاز حاوی ۱۰ درصد ویتامین C و ترکیبات آنتی اکسیدانی است و در تهیه ترشی هم نتیجه جذابی ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ