این گل می‌توانست در تاریخ فوتبال برزیل جاودانه تر شود اگر برزیل گل مساوی را نمی‌خورد اما شگرد کرواسی ، این شیرینی را برای نیمار به زهر تبدیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
نیمار ستاره برزیلی جدید الهلال با ابراز خوشحالی از حضور در عربستان و تیم الهلال، به هواداران قول داد که در این فصل به قهرمانی برسد.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
ستاره برزیلی جدید تیم فوتبال الهلال عربستان از تصمیم خود برای انتخاب این تیم دفاع کرد.
یک هوادار برزیلی فوتبال واکنشی خاص به حضور ستاره‌ها در الهلال عربستان داشت‌.
با پیوستن نیمار به الهلال، بودجه در نظر گرفته شده توسط صندوق سرمایه گذاری عربستان به پایان رسید.
لو پاریزین ادعا کرد تاد بولی، مالک چلسی، سه شنبه شب راهی پاریس شد تا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در مورد انتقال نیمار مذاکره کند.
میلان و بایرن‌مونیخ برنده دیدار‌های اولین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند.
ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.
ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.
شب گذشته در بازی پی اس جی و مارسی زمانی که تیم پاریسی صاحب توپ شد، نیمار نیز به شکل معجزه آسایی از مصدومیت درمان شد و به بازی برگشت.
امباپه کابوس وقت اضافه در شب اخراج نیمار
امباپه کابوس وقت اضافه در شب اخراج نیمار
نیمار شب گذشته با بهبودی مصدومیتش به ترکیب برزیل برگشت و بار دیگر نشان داد که تا چه اندازه برای تیمش مهره ای سرنوشت ساز است.
نیمار از به نتیجه رسیدن تلاش‌های سختش برای بهبودی و حضور در پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
دو ستاره کم‌نظیر فوتبال دنیا فردا شب امیدهای یک کشور را روی شانه‌های خود احساس خواهند کرد.
ستاره تیم ملی برزیل با وجود اینکه از ترکیب دور بود اما بازهم سوژه ای داغ برای عکاسان بود.
پی اس جی شب گذشته با وجود برتری 2-1 در زمین یوونتوس نتوانستدبه عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. کیلیان امباپه غیبت نیمار در این بازی را تاثیرگذار عنوان کرد.
بازیکنان پی اس جی به خصوص مارکو وراتی و نیمار از عملکرد خیل مانسانو، داور اسپانیایی، در بازی شب گذشته برابر بنفیکا راضی نبودند.
کنترل توپ تماشایی علیرضا جهانبخش در بازی شب گذشته مقابل اشتورم گراتس در چارچوب مسابقات لیگ اروپا را مشاهده کنید.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
والیبال ایران شب گذشته شکست سه بریک برابر هلند را تجربه کرد، شکستی که توسط شماره 14 معروف هلندی ها نیمیر عبدالعزیز رقم خورد.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، کیلیان امباپه را مامور زدن ضربات پنالتی کرده، شب گذشته بازهم نیمار پنالتی پاریس را زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ