مربی پرتغالی استقلال با تمجید از بازیکنان تیمش روحیه جنگندگی تیمش را ستود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس با بازیکن شفیلد یونایتد درگیر شد.
مدافع راست پرسپولیس که در اولین فصل حضور در جمع سرخپوشان امیدوارکننده ظاهر شده بود، اکنون برای لیگ بعدی آمادگی خود را به رخ کشید.
طبق گفته صلیب سرخ بیش از ۶۰۰ آنتی ژن شناخته شده دیگر وجود دارد و فقدان یا وجود آنها باعث ایجاد "گروه های خونی نادر" می شود.
بازی آرسنال و منچستریونایتد حتی در آمریکا هم یک جنگ تمام عیار است.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهدای مظلوم هفتم تیر بیانیه‌ای صادر کرد.
ستاره سابق دو تیم سرخابی معتقد است پرسپولیس شایستگی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد.
گردان‌های القسام با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس توسط ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی به ماندن در لیگ برتر بیش از گذشته امیدوار شد.
وقتی صحبت از حیوانات می‌شود، رنگ خون آن‌ها عمدتاً بر اساس وجود یا عدم وجود ترکیبات حامل اکسیژن در بدن است. گونه‌های مختلف بسته به محل زندگی‌شان حاوی مقادیر و انواع مختلفی از این ترکیبات خواهند بود - برای مثال برخی از حیوانات دریایی مانند چتر دریایی به هموگلوبین زیادی نیاز ندارند، زیرا اکسیژن را از آب اطراف خود جذب می‌کنند. با این حال، رژیم غذایی در تعیین رنگ خون حیوان نیز نقش دارد - برخی از گونه‌هایی که از گیاهان تغذیه می‌کنند ممکن است در عوض مایعات زرد یا سبز تولید کنند.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، گفت: خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت.
اگرچه وجود خون در ادرار نشانه خوبی نیست و در صورت مشاهده باید حتما به پزشک مراجعه کرد، گاه ممکن است به دلیل مصرف برخی مواد غذایی مانند توت سیاه، لبو و... رنگ ادرار کمی پررنگ‌تر از حد معمول باشد.
رئیس جمهور گفت: امروز که دشمنان با ابزارهای مختلف می‌خواهند افکار و رفتار جاهلیت مدرن را بر جوامع حاکم کنند، این خون مطهر شهداست که از جامعه ما جهل‌زدایی می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به او باشد، دنبال جذب ام‌باپه و کروس است.
اراک- عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد واقعی میدان و عملگرا بود، گفت: خون خواهی شهید سلیمانی فراموش نشدنی است.
شاید تبدیل کردن «به نام خداوند رنگین» به رمز آشتی نه تنها یک ضرورت بلکه یک فرصت مهم برای پایان چرخه بحران در کشور باشد. شاید پر کشیدن «کیان» خالقِ به نام خداوند رنگین کمان یک نماد و رمز بود که هر دو جریان درگیر در ناآرامی‌ها را به سوی بازبینی در کنش‌ها سوق دهد. شاید کیان و جان باختن دردناک‌اش «خون بس» ناآرامی‌های این روز‌های کشور باشد
برای نخستین بار بیماران انسانی سلول های خونی تزریقی دریافت کردند که از سلول های بنیادی کشت شده در آزمایشگاه تولید شده بودند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدای مظلوم علاوه بر تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت و یکصدایی ملت ایران را بیشتر می‌کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که خون شهدای شاهچراغ باعث پایداری و عزت بیشتر اسلام و ملت ایران خواهد شد.
شهردار تهران گفت: دشمن شقی‌ترین فرد را برای به شهادت رساندن مومن‌ترین افراد و ایجاد بلوا بکار گرفت غافل از اینکه خون شهدای مظلوم ما نابودگر همه طراحی‌های آنها در کل کشور خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ